Tretornin® ja Commes des Garcons’n eksklusiivinen yhteistyömallisto

Ruotsalaismerkki Tretorn valloittaa uutta maaperää aloittamalla eksklusiivisen suunnitteluyhteistyön japanilaisen muodinluojan Comme des Garcons’n kanssa.

Ainutkertaiset piirtokirjoitukset sanoista “Training”, “Himalaya” , “Freedom” ja “Spirit” muodostavat huomiota herättävän tyylin, jossa Commes des Garcons’n avantgardistinen ilmaisu yhdistyy Tretornin klassiseen designiin. Yhteistyömallistoon on valittu kolme Tretornin tunnusmaisinta tossumallia: T-56, T-56 Mid ja Nylite. Mallisto tulee myyntiin heinäkuussa 2009. Tuotteiden jälleenmyynnistä vastaa Commes des Garcons. ----------------------------------------- Vuonna 1891 perustetun Tretornin pääkonttori sijaitsee Helsingborgissa, Ruotsissa. Tretorn on yksi Pohjoismaiden johtavista ulkoilutuotteiden valmistajista ja Euroopan kolmanneksi suurin tennispallojen valmistaja. Tretorn on PUMA AG:n tytäryhtiö. Lisätietoa osoitteesta www.tretorn.com