Värikäs robottiruohonleikkuri leikkaa nurmikon tyylillä

Husqvarna Automower® on täydellinen laite niille, joilla on parempaakin tekemistä kuin ruohon leikkaaminen. Husqvarna Automower® -leikkuriin voi nyt asentaa uuden tyylikkään design-värikuoren. Automower® Color Collection on saanut inspiraationsa luonnon elementeistä, ja alkuperäisen tummanvihreän värin lisäksi Automowerin voi nyt varustaa neljällä uudella metallinhohtoisella värisävyllä.

Uusin teknologia on mullistanut puutarhanhoidon viime vuosina, ja suurin muutos on tapahtunut ruohonleikkureissa. Husqvarnan robottiruohonleikkureita on myyty maailmanlaajuisesti jo yli 100 000 kappaletta. Automower® on hyvää vauhtia yleistymässä omakotitalojen pihoilla. Ihmiset ovat etenevässä määrin kiinnostuneita tuotteen muotoilusta, ja tämä autoteollisuudesta tuttu trendi on nähtävissä myös puutarhanhoidossa. Korkealaatuiset värikuoret on suunniteltu vastaamaan kuluttajien uudenlaisia tarpeita ja mieltymyksiä. Husqvarnan älykkääseen ruohonleikkuriin voi nyt valita lisävarusteena mieleisensä värikuoren neljästä saatavana olevasta vaihtoehdosta. Valitse elementtisi Perinteisen tummanvihreän Husqvarna Automowerin lisäksi uusia Automower® Color Collection -kuoria on saatavana neljää väriä. Ne on maalattu metallivärein laadukkaan ja kestävän pinnan aikaansaamiseksi. Jokainen väri kuvastaa omaa luonnon elementtiään: • Oranssi (tuli) • Ruskea (maa) • Kermanvalkoinen (ilma) • Tummansininen (vesi) Husqvarna Automower® on tähän mennessä lanseeratuista robottiruohonleikkureista markkinoiden ekologisin. Automower® saa käyttövoimansa kierrätettävästä akusta, ja leikatessaan ruohoa se kuluttaa ainoastaan tavallisen hehkulampun verran energiaa. Uudet värikuoret ovat saatavana Husqvarna Automower® -jälleenmyyjiltä kevään 2010 aikana, ja ne ovat yhteensopivia kahden suosituimman mallin kanssa: Husqvarna Automower® 220 AC ja Husqvarna Automower® 230 ACX. Automower® Color Collection -värikuoren suositushinta on 249 euroa. Lisätietoa tuotteesta www.husqvarna.fi/automower Satu Kontio, Oy Husqvarna Ab, p. 040 500 3876, s-posti: satu.kontio@husqvarna.fi Elina Lehtola, Star Public Relations, p. 050 356 4545, s-posti: elina.lehtola@starpr.fi Kuvat kuvapankista www.husqvarna.com/press Yleistä Husqvarnasta Husqvarna on maailman suurin ruohonleikkureiden, moottorisahojen ja bensiinikäyttöisten puutarhavälineiden, kuten trimmereiden ja puhaltimien valmistaja. Yritys on myös maailman johtava timanttityökalujen sekä rakennus- ja kiviteollisuuden pienkoneiden valmistaja. Liikevaihto vuonna 2008 oli 3,2 mrd euroa, ja työntekijöiden määrä oli keskimäärin 15 700.