EXPO MOBILE 30.5.-7.6.2003 STOCKMANNIN ARGOSHALLISSA

EXPO MOBILE 30.5.-7.6.2003 STOCKMANNIN ARGOSHALLISSA Mobiili tulevaisuus sekä matkapuhelinalan nimet Motorola, Nokia, Siemens, SonyEricsson ja Radiolinja esittäytyvät Stockmannin Helsingin tavaratalon Agoshallissa. Yhdeksän päivän aikana tuodaan asiakkaiden nähtäväksi ja kokeiltavaksi kaikki se, mikä matkapuhelinten maailmassa on tällä hetkellä uutta ja kiinnostavaa. Argoshallissa nähdään myös julkisuuden henkilöitä, mm. Kimi Räikkönen. Tiedotusvälineet ovat tervetulleita Expo Mobilen avajaisiin, jotka pidetään perjantaina 30.5. klo 9.30. Mobiiliuutuuksia ja elämyksiä Siemensin osaston teemana on Formula 1 ja Siemens mobilen sponsoroima McLaren. Osastolla kävijät voivat mm. pelata F1-peliä tai kuvauttaa itsensä S55-puhelimella varikkotytön seurassa. Siemensin matkapuhelinuutuus SL55 on Argoshallin tapahtumassa ensimmäistä kertaa Suomessa saatavilla. Kimi Räikkönen vierailee osastolla perjantaina 6.6. klo 17.30 ja palkitsee viikon parhaan F1-pelin pelaajan. Motorola esittelee matkapuhelimien uutuusmallien lisäksi mobiilielämyksiä. Jättikokoisilla T720-pelipuhelimilla voi ottaa tuntumaa mobiiliin pelaamiseen, ja kävijät voivat kuvata itsensä osaksi MOTO mosaiikkitaideteosta. Toisessa tapahtumapaikassa, One Wayssa, jokainen voi olla DJ ja tutustua Motorolan ja MusicTV:n yhdessä kehittämään MOTOMASH-konseptiin. Nokian osastolle on rakennettu kuusi kesäistä pienoismaailmaa, joista kävijät voivat ottaa kuvan Nokian kamerapuhelimella ja lähettää sen MMS- viestinä eteenpäin. Osastolla esitellään myös täysin uudenlainen mobiilituote, Nokia Observation Camera, joka lähettää kuvia ja ääntä ympäristöstään käyttäjän matkapuhelimeen. Esittelyssä on myös Nokia 3300 -musiikkipuhelin. Radiolinjan esittelyssä ovat mm. Stockmann Dial, Etuohjelma, Kuvaviestit, RL Paikannin ja sisältöpalvelut. Kuvanottopisteessä kävijät voivat kuvauttaa itsensä Eiffel-torni taustanaan ja lähettää kuvaviestinä yllätysterveiset "Pariisista". Sony Ericsson esittelee T610 -kamerapuhelimen, jonka myynti alkaa 5.6., mutta jota voi kokeilla Argoshallissa jo 30.5. alkaen. Tony Hawk Pro Skater -skaban palkintona on skeittilauta. Lisätietoja Mobiili tapahtumasta antaa: Tuoteryhmäpäällikkö Mikko Kronqvist, puh. 09-121 5054. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/28/20030528BIT00030/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/28/20030528BIT00030/wkr0002.pdf