LORDI WEDGWOOD ENSIMMÄISTÄ KERTAA SUOMESSA JA STOCKMANNILLA

LORDI WEDGWOOD ENSIMMÄISTÄ KERTAA SUOMESSA JA STOCKMANNILLA Lehdistöllä ja Stockmannin asiakkailla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus tavata maailmankuulun Wedgwoodin posliinitehtaan johtohahmo, Lord Wedgwood of Barlaston. Lordi Wedgwood vierailee Helsingin keskustan Stockmannilla sunnuntaina 2.11.2003 kello 13.00 - 16.00. Hän juhlistaa vierailullaan kaikissa Stockmann-tavarataloissa tuolloin alkavaa Wedgwood-viikkoa, joka kestää 8.11. saakka. Kello 15.00 lordi kertoo yleisölle Wedgwoodin posliinitehtaan pitkästä historiasta sekä tuotteista, jotka ihastuttavat asiakkaita vuodesta toiseen eri puolilla maailmaa. Posliiniklassikot ovat saaneet tänä syksynä seurakseen upeat uutuudet, Midnight-astiaston sekä Jasper Conranin suunnitteleman Casual-astiasarjan. Nämä Wedgwood-uutuudet ovat nyt ensiesittelyssä Suomessa ja Stockmannilla. Lordi Wedgwood signeeraa kultakynällään asiakkaiden ostamia Wedgwood-astioita. Lordi Wedgwood vierailee lasi- ja posliiniosastolla 4. kerroksessa. Tilaisuus on avoin niin lehdistölle kuin Stockmannin asiakkaillekin. Lisätietoja tapahtumasta antaa Anu Ojanen, puh. 09-121 3953 (anu.ojanen@stockmann.fi) ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/24/20031024BIT00350/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/24/20031024BIT00350/wkr0002.doc Appendix http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/24/20031024BIT00350/wkr0003.pdf