• Stockmann./

Malakias Muu, Kulta-Aurinko, Tertun Auroora ja monet muut eläinystävät vierailevat Helsingin keskustan Stockmannilla 18.-26.2.2005!

Jo perinteeksi muodostunutta lemmikkitapahtumaa vietetään 18.-26.2. keskustan Stockmannin Argoshallissa. Uusia kotieläintuttavuuksia tavaratalossamme ovat suomenvuohet sekä sympaattiset pikkualpakat, etelä-amerikkalaiset kamelieläimet, joita on asustellut Suomessa vasta muutaman vuoden ajan. Liikkalan Laukan tilan suomenvuohet Malakias Muu, Kulta-Aurinko ja Västäräkki ovat Argoshallissa perjantaina 18.2. klo 11-19. Sosiaaliset pikkualpakat Tertun Auroora ja Estefany ovat yleisön ihailtavina tiistaina ja keskiviikkona 22.-23.2. klo 10-20. Alpakoiden kasvattaja Pirkko Kivikari on paikalla vastaamassa asiakkaiden kysymyksiin. Lemmikkitapahtuman ohjelma vaihtelee päivittäin, ja se huipentuu lauantaina 26.2. klo 11, 13 ja 15 pidettäviin koirien muotinäytöksiin, jotka juontaa Leena Sarvi. Toimittajat voivat kuvata eläimiä koko tapahtuman ajan. Koirakokkarit torstaina 17.2.2005 klo 18 Eläinystävät Argoshallissa –tapahtuma alkaa juhlallisesti kutsuvierastilaisuudella, johon odotetaan nimekkäitä karvakorvia emäntineen ja isäntineen. Koirakokkareiden muotinäytöksessä esiintyvät lemmikkiensä kanssa mm. Anja Toivanen, Nina Herala, Kaarina Kivilahti, Sara Hirvelä ja Nico Eskola. Koirien uusimmista muotiluomuksista vastaavat nimekkäät suunnittelijat Jukka Rintala, Paola Suhonen ja Janne Pykälä. Tilaisuudesta uutisoivien tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita mukaan kokkareille! Lisätiedot: Petri Henriksson, puh. (09) 121 3448 petri.henriksson@stockmann.fi Salla Vuolteenaho, puh. (09) 121 3980 salla.vuolteenaho@stockmann.fi