POLIITIKOT KOKKAA STOCKALLA 6. - 8.2.2003

POLIITIKOT KOKKAA STOCKALLA 6. - 8.2.2003 Vaaleihin valmistautuvalla kansakunnalla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus tavata maan poliittista huippua, mm. kuusi puolueiden puheenjohtajaa, arkisissa askareissa, kokkauspuuhissa. Kaikkiaan nelisenkymmentä eri puolueiden kansanedustajaehdokasta esittelee kokkaustaitojaan ja reseptejään Stockmannin kuudessa tavaratalossa. Makuja ja asioita, makuasioita Koska poliitikot ovat tunnetusti kiireisiä, he ovat saaneet kokkaamiseensa ennalta apua Stockmannin Herkkuosastojen ammattilaisilta. Viimeiset silaukset ja makujen säädöt tehdään kuitenkin paikan päällä Herkun asiantuntijoiden seurassa. Tilaisuuksien juontajat jututtavat poliitikkoja yhdessä ja erikseen mm. makumieltymyksistä ja muista kiinnostavista asioista - viimeistään tällöin saataneen selvyys siitä, kannattaako makuasioista kiistellä. Lahjomattomina makutuomareina ovat asiakkaat, sillä jokaisessa Stockmann- tavaratalossa valitaan paras resepti äänestämällä. Äänestystulokset paljastetaan Stockmannin nettisivuilla vasta vaalien jälkeen. Aloitus Argoshallissa Tavarataloissa kaksipäiväisenä järjestettävä tapahtuma alkaa Helsingin keskustan tavaratalon Argoshallissa torstaina 6. helmikuuta klo 18.30. Tällöin kokkaamistaitojaan esittelevät Suvi-Anne Siimes, Jan-Erik Enestam, Osmo Soininvaara ja Bjarne Kallis. Perjantaina 7. helmikuuta klo 17 ovat keittiövuorossa Antti Kalliomäki, Anneli Jäätteenmäki ja Ville Itälä. Juontajana toimivat Marco Bjurström ja Sikke Sumari. Muissa Stockmann-tavarataloissa poliitikot kokkaavat perjantaina ja lauantaina 7. - 8.2.2003. Tavaratalokohtaiset esiintyjä- ja aikataulutiedot ilmenevät oheisesta taulukosta. Lisätietoja "Poliitikot kokkaa" -tapahtumasta antavat: tavaratalojen johtajat: Helsinki: Karl Stockmann, puh. 09-121 5802 sekä myyntijohtaja Terhi Okkonen, puh. 09-121 3113 Tapiola Anja Taina, puh. 09-121 2211 Itäkeskus Pirjo Pyykkö, puh. 09-121 4600 Turku Juha Oksanen, puh. 02-265 6606 Tampere Eija Vartila, puh. 03-248 0203 Oulu Pentti Korhonen, puh. 08-317 9400 Helsingin keskusta klo puolue henkilö Juontaja Marco Bjurström torstai 6.2.2003 18.30- Vasemmistoliitto Suvi-Anne Siimes 19.45 RKP Jan-Erik Enestam Vihreät Osmo Soininvaara Kristillis demokraatit Bjarne Kallis Juontaja Sikke Sumari perjantai 7.2.2003 17.00- SDP Antti Kalliomäki 18.15 Keskusta Anneli Jäätteenmäki Kokoomus Ville Itälä Tapiola klo puolue henkilö Juontaja Teresa de Rita -Calvek perjantai 7.2.2003 18.00- Vasemmistoliitto Kari Uotila 19.15 RKP Christina Gestrin Vihreät Eeva Honkanummi Kristillis demokraatit Stig Kankkonen Juontaja Marco Bjurström lauantai 8.2.2003 12.00- Keskusta Eero Lankia 13.15 Kokoomus Marjo Matikainen SDP Eero Heinäluoma Itäkeskus klo puolue henkilö Juontaja Sanna Saarijärvi perjantai 7.2.2003 18.00- Vasemmistoliitto Outi Ojala 19.15 RKP Michael Sandbacka Vihreät Irina Krohn Juontaja Sikke Sumari lauantai 8.2.2003 12.00- Keskusta Raija Pelli 13.15 Kokoomus Pirjo-Riitta Antvuori SDP Tuula Haatainen Kristillis demokraatit Eija-Riitta Korhola Turku klo puolue henkilö Juontaja Eppu Nuotio perjantai 7.2.2003 18.00- Vasemmistoliitto Annika Lapintie 19.15 RKP Jan-Erik Enestam Vihreät Salla Laurilehto Kristillis demokraatit Sari Essayah Juontaja Eppu Nuotio lauantai 8.2.2003 12.00- Keskusta Tamara Lund 13.15 Kokoomus Maija Perho SDP Virpa Puisto Tampere klo puolue henkilö Juontaja Taru Valkeapää perjantai 7.2.2003 18.00- Vasemmistoliitto Minna Sirnö 19.15 RKP ei tule ehdokasta Vihreät Satu Hassi Kristillis demokraatit Leena Rauhala Juontaja Taru Valkeapää lauantai 8.2.2003 12.00- Keskusta Raija Kauppila 13.15 Kokoomus Heikki A. Ollila SDP Saara Karhu Oulu klo puolue henkilö Juontaja Minna Kuukka perjantai 7.2.2003 18.00- Vasemmistoliitto Paula Grekelä 19.15 RKP Anders Wentin Vihreät Markku Konttavaara Kristillis demokraatit Marja-Leena Kemppainen Juontaja Minna Kuukka lauantai 8.2.2003 12.00- Keskusta Kyösti Oikarinen 13.15 Kokoomus Suvi Linden SDP Liisa Jaakonsaari ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/31/20030131BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/31/20030131BIT00050/wkr0002.pdf