PRO ARABIA ART FINLAND 2003 STOCKMANNILLA

PRO ARABIA ART FINLAND 2003 STOCKMANNILLA Lehdistöllä ja Stockmannin asiakkailla on nyt ainutlaatuinen tilaisuus tavata Pro Arabia Art Finland 2003 -kokoelman luoneet nimekkäät taiteilijat samalla kertaa. Fujiwo Ishimoto, Inkeri Leivo, Heljä Liukko- Sundström, Heikki Orvola, Pekka Paikkari, Kristina Riska sekä Kati Tuominen-Niittylä vierailevat Helsingin keskustan Stockmannilla torstaina 5.6.2003 kello 17.30 - 20.00. Pro Arabia Art Finland 2003 -taiteilijat ovat Stockmannin taidelasiosaston kesäkuun taiteilijoita ja he saapuvat näin juhlistamaan kuukauden loppuun saakka jatkuvan myyntinäyttelyn avajaisia. Taiteilijat ovat lehdistön tavattavissa Stockmannin taidelasiosastolla, 4. krs, kello 17.30 - 18.00, kello 18.00 - 20.00 tila on avoinna myös Stockmannin asiakkaille. Pro Arabia Art Finland 2003 -kokoelma muodostuu omaleimaisten taiteilijoiden tekemistä keramiikkatöistä, jotka luodaan käsityönä pienissä sarjoissa. Tämä ainutlaatuinen taidekokonaisuus nostaa esiin jokaisen Arabian taiteilijan persoonallisen muotokielen ja osaamisen. Ajattomat taide-esineet ovat paitsi aarteita keräilijöille myös merkittäviä tunnelman luojia sekä sisustuselementtejä. Lisätietoja tapahtumasta antaa markkinointiassistentti Anu Ojanen, puh. 09-121 3953 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/28/20030528BIT00470/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/28/20030528BIT00470/wkr0002.pdf Appendix