SAVE THE WEEKEND - HYVÄÄ AIKAANSAAVAT VOIMAT OVAT LIIKKEELLÄ

One Wayn Save The Weekend –tapahtuma valtaa Stockmannin Argoshallin 4.-7.10.2006. Save The Weekend yhdistää One Wayn street-tuotemerkit, ajankohtaiset bändit, dj:t ja BMX-pyöräilijät hyvän asian puolesta. Asiakkaat pääsevät vaikuttamaan siihen, kuinka paljon euroja hyväntekeväisyyteen lahjoitetaan tapahtuman jälkeen sekä mille järjestöille rahat kanavoidaan.

Tapahtuman graafisen ilmeen on luonut Jani Tolin, jonka Alfons Helsinki –taidenäyttely on myös esillä Argoshallissa 4.-7.10. Tolin on suunnitellut tapahtumaa varten Save The Day –printin STC DNM- ja [ES TI: CI:]-t-paitoihin: paitojen myyntituotot lokakuun ajalta ohjataan lyhentämättöminä Unicefille. Lisätietoja Tolinin töistä löytyy osoitteesta www.alfonshelsinki.com Asiakkaat voivat tukea hyväntekeväisyyttä paitsi hankkimalla Save The Day –t-paidan myös poimimalla Läs-lehden välistä 1 euron arvoisen kupongin, joka tulee palauttaa tapahtuman aikana Argoshalliin. Asiakas voi valita haluamansa hyväntekeväisyyskohteen (Unicef, Amnesty International, WWF:n Operaatio Merenneito tai Pelastakaa Lapset ry) ja One Way yhteistyökumppaneineen tilittää palautuneiden kuponkien mukaisen summan kullekin hyväntekeväisyysjärjestölle. Lipuke toimii myös arvontakuponkina: yksi hyväntekijä voittaa kustomoidun Electra Bike -pyörän. Argoshallin vierailijakaarti on runsas: muun muassa Dj K2, Bitch Alert, Kapasiteettiyksikkö, Redrama, Beats and Styles sekä FlowMo Crew. Lisäksi mukana Voice TV sekä muita street-henkisiä ihmisiä ja ilmiöitä. Lisätiedot: www.stockmann.fi Petri Henriksson, puh. 050-427 3967, petri.henriksson@stockmann.fi SAVE THE WEEKEND – DE GODA GÄRNINGARNAS KRAFTER ÄR PÅ GÅNG One Ways evenemang Save The Weekend invaderar Stockmanns Argoshall 4.-7.10.2006. Save The Weekend kombinerar One Ways street-varumärken, aktuella musikgrupper, dj:s och BMX- cyklister för ett gott ändamål. Kunderna har möjlighet att inverka på hur många euron som doneras till välgörenhet efter evenemanget, samt till vilken organisation pengarna kanaliseras. Evenemangets grafiska uttryck är skapat av Jani Tolin, vars konstutställning Alfons Helsinki också är utställd i Argoshallen 4.-7.10. Speciellt för evenemanget har Tolin designat en Save the day- print för t-skjortor av märkena STC DNM och [Es Ti: Ci:]. Oktobermånadens inkomster för dessa skjortor går oavkortat till UNICEF. Ytterligare information om Tolins arbeten finns på adressen www.alfonshelsinki.com. Kunderna kan understöda välgörenhet både genom att köpa Save the Day- skjortan och genom att tilll Argoshallen återlämna välgörenhetskupongen, värd 1 euro, som finns i tidningen LÄS. Med kupongen kan kunden välja vilket välgörenhetsobjekt han/hon vill understöda (UNICEF, Amnesty International, WWF:s Operation Sjöjungfrun eller Rädda Barnen rf) och One Way med samarbetspartners redovisar summan som enligt kupongerna skall doneras till respektive hjälporganisation. Kupongen fungerar även som lotterikupong: en välgörare vinner en specialdesignad Electra Bike- cykel. Argoshallens gästgarde är riklig; bland andra Dj K2, Bitch Alert, Kapasiteettiyksikkö, Redrama, Beats and Styles samt FlowMo Crew. Voice TV och andra street-vänliga personer och fenomen deltar också i evenemanget! Mer information: www.stockmann.fi Petri Henriksson, tel. 050-427 3967, petri.henriksson@stockmann.fi