Stockmann Auto aloittaa Skodan myynnin ja huollon Espoon Niittykummussa

Stockmann Auton toimipiste Espoon Niittykummussa, osoitteessa Kotitontuntie 2, on aloittanut Helkama-Auton maahantuomien Skoda-autojen myynnin. Myös Skodien huoltotoiminta käynnistyy lähiaikoina. Samassa Niitykummun toimipisteessä jatkuu Ford-toiminta, joka kattaa merkin automyynnin, huollon, korikorjaamon ja varaosamyynnin. Niittykummun autotalo kykenee nyt palvelemaan asiakkaitaan entistä monipuolisemmin. Yksikön henkilöstö kasvaa Skodan tuotteet tuntevien ammattilaisten rekrytoinnin myötä. Stockmann Auto Niittykummun yksikönpäällikkönä toimii Hannu Hannula. Stockmannin merkkivalikoima pääkaupunkiseudulla kasvaa Stockmann Autolla on Suomessa 12 toimipaikkaa, joista 9 sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Muut 3 toimipaikkaa ovat Turussa, Tampereella ja Oulussa. Turussa Stockmannin merkkinä on Ford, Tampereella merkit ovat Ford ja Skoda sekä Oulussa BMW ja MINI. Pääkaupunkiseudulla Stockmannin myymien automerkkien valikoimassa ovat Ford, Audi, Volkswagen ja nyt myös Skoda. Lisätietoja antaa: Stockmann Auton toimitusjohtaja Klaus Sundström, puh. (09) 121 5600. Yksikönpäällikkö Hannu Hannula, puh. (09) 121 7740.