STOCKMANN AVAA AUDI CENTERIN ESPOOSEEN 1.7.2004

TIEDOTE 28.6.2004 STOCKMANN AVAA AUDI CENTERIN ESPOOSEEN 1.7.2004 Stockmannin autoryhmä käynnisti Espoon Suomenojalla Martinkuja 6:ssa loppukesällä 2003 mittavat rakennustyöt. Uusiin tiloihin avataan 1.7.2004 pääkaupunkiseutua ja lähiympäristöä palveleva täyden palvelun Audi-autotalo, Audi Center Espoo. Uusien Audien myynnin, vaihtoautomyynnin ja huollon parissa tulee työskentelemään kaikkiaan noin 25 henkilöä. Rakennus on Suomen ainoa kansainvälisen Audi-konseptin mukainen autotalo. Vuosimyyntitavoite on noin 1 200 henkilöautoa. Uudistettuun toimipisteeseen siirtyvät kauppakeskus Merituulessa sijaitsevan VW/Audi-liikkeen Audia koskevat myynti- ja huoltotoiminnot. Vastaavasti Merituulen toimipiste keskittyy jatkossa Volkswageneihin. Asiakkaat hyötyvät uudistuksesta Audi-toimintojen eriyttäminen omaan yksikköönsä tuottaa lisäetua asiakkaille. Henkilöstö on automerkkiin erikoistunutta ja se pystyy palvelemaan asiakkaitaan entistä asiantuntevammin ja yksilöllisemmin, asiakaskohtaiset tarpeet huomioiden. Avarissa toimitiloissa on nähtävillä ja koeajettavissa maan laajin Audi- mallisto. Muutokset mahdollistavat myös huollon kapasiteetin lisäämisen kasvaneen tarpeen mukaan, sillä Audien osuus on lisääntynyt pääkaupunkiseudun premium-luokan autokannassa merkittävästi. Lisätietoja antaa myyntijohtaja Harri Buddas, Stockmann autoryhmä, Audi-tuotelinja, gsm 0500-709 810 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/28/20040628BIT00180/wkr0001.pdf