Stockmann mukana autottomassa päivässä

20.9.2004 Stockmann mukana autottomassa päivässä Keskustan Stockmann hyvittää yli 50 euron ostoista edestakaisen lipun hinnan Keskiviikkona 22.9.2004 vietetään kansainvälistä autotonta päivää, jonka tarkoituksena on korostaa joukkoliikenteen merkitystä ja edistää sen käyttöä. Joukkoliikenteen toimivuus ja sen kehittäminen on olennaisen tärkeätä myös Stockmannille, jonka päätavaratalo sijaitsee Helsingin keskustassa. Stockmann onkin päättänyt osallistua omalla panoksellaan autottomaan päivään. Stockmannin keskustan tavaratalo hyvittää joukkoliikennettä käyttäneille asiakkailleen autottoman päivän aikana kaikista yli 50 euron kertaostoksista pääkaupunkiseudun julkisen liikenteen edestakaisen kertalipun hinnan. Sekä seutulipun että kaupungin sisäisen aikuisten kertalipun hinta on autottomana päivänä poikkeuksellisesti 1,00 euroa, joten hyvitettävä summa on 2,00 euroa. Lisätietoja antaa Stockmannin Helsingin tavaratalon myyntijohtaja Terhi Okkonen, puh. 09-121 3113. Stockmann deltar i bilfria dagen Stockmann gottgör tur-retur biljettpris vid köp över 50 euro Onsdagen den 22 september 2004 firas den internationella bilfria dagen. Avsikten är att framhäva kollektivtrafikens betydelse och befrämja dess utnyttjande. Kollektivtrafikens ändamålsenlighet och utveckling är viktigt även för Stockmann som har sitt största varuhus i centrum av Helsingfors. Stockmann har beslutat att dra sitt strå till stacken för en bilfri dag. Under den bilfria dagen gottgör Stockmanns centrumvaruhus vid engångsköp för över 50 euro alla sina kollektivtrafikburna kunder en tur-retur biljett med kollektiva färdmedel inom huvudstadsregionen. Priset för enkel regionbiljett samt för stadsintern resa för vuxna är under bilfria dagen undantagsvis 1,00 euro, således är gottgörelsen 2,00 euro. Tilläggsuppgifter ges av Helsingforsvaruhusets försäljningsdirektör Terhi Okkonen, tel. 09-121 3113. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/20/20040920BIT00370/wkr0001.pdf