Stockmann Oyj ABP:n Vuoden 1997 C-optio-oikeudet Päälistalle

STOCKMANN OYJ ABP:N VUODEN 1997 C-OPTIO-OIKEUDET PÄÄLISTALLE Stockmann Oyj Abp:n vuoden 1997 optiolainaan liittyvät C-optio-oikeudet yhdistetään A- ja B-optio-oikeuksiin ja otetaan lisäeränä kaupankäynnin kohteeksi päälistalle 11.4.2002 alkaen. C-optio-oikeuksia on yhteensä 180 000 kappaletta. Kukin optio-oikeus oikeuttaa merkitsemään kolme ja puoli (3,5) Stockmann Oyj Abp:n B- osaketta. Mikäli merkittävästä osakemäärästä ei tule tasalukua, annettavien osakkeiden määrä pyöristetään lähimpään alempaan kokonaislukuun. A-, B- ja C-optio-oikeuksilla voi merkitä yhteensä enintään 1 260 000 B-osaketta. Osakkeiden merkintäaika A-, B- ja C-optio-oikeuksilla jatkuu 31.1.2004 saakka. Osakkeen merkintähinta optio-oikeuksilla on 14,11 euroa osakkeelta. Merkintähinnasta vähennetään vuosittain maksettavat osingot. STOCKMANN Oyj Abp Hannu Penttilä toimitusjohtaja Lisätietoja: Yhtiön lakimies Jukka Naulapää, puh. (09) 121 3850 JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/09/20020409BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/09/20020409BIT00260/wkr0002.pdf