Haamu huhuilee jo – Hullut Päivät starttaavat ensi viikolla

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 3.10.2018

Keltainen haamu huhuilee jo syksyn Hullujen Päivien merkiksi. Ensi viikolla käynnistyvä Stockmannin viisipäiväinen kampanja tarjoaa jälleen muun muassa laajan valikoiman laadukkaiden brändien tuotteita ja paljon iloisia yllätyksiä sekä tavarataloissa että verkossa – tuttuun hulluun hintaan.

Hullut Päivät -kampanja käynnistyy ensi viikon keskiviikkona 10.10.2018. Painetut Hullujen Päivien kuvastot ilmestyvät lähipäivinä, ja kampanjan tuotteisiin pääsee jo nyt tutustumaan Stockmann-mobiilisovelluksen kautta. Sunnuntaihin 14.10. saakka jatkuva kampanja tarjoilee jälleen monenlaisia uutuuksia ja tuttuja suosikkeja sekä verkkokaupassa että Stockmann-tavarataloissa.

”Haluamme tarjota jokaisilla Hulluilla Päivillä asiakkaillemme jotain uutta ja inspiroivaa. Kampanjassa on jälleen muun muassa ensimmäistä kertaa mukana olevia brändejä, kuten kotimainen Hakola, urheilusuosikki Champion ja kosmetiikan helmi La Mer. Olemme tehneet shoppailua sujuvoittavia parannuksia jälleen myös hullupaivat.comiin, joka on ollut kampanja kampanjalta entistä suositumpi”, Stockmannin tavaratalotoiminnoista vastaava Maiju Niskanen kertoo.

Stockmannin First- ja Exclusive-kanta-asiakkaat pääsevät aloittamaan hulluttelun jälleen keskiviikkoaamuna jo kello 6.30, kun tavaratalojen ovet avautuvat normaalisti kello 7.00. Tapiolan-tavaratalo myös laajentaa aukioloaikaansa ja on avoinna keskiviikosta perjantaihin kello 22 saakka.

Uudistuksia asiakkaiden toiveiden pohjalta

Verkkoshoppailijoita ilahduttavia uudistuksia ovat muun muassa lisääntyneet tilausten noutopisteet ja asiakkaiden toiveiden pohjalta muokatut toimitusmaksut. Yli 150 euron suuruisen tilauksen perustoimitusmaksu on nyt ensimmäistä kertaa ilmainen. Hullutpaivat.comista tehdyt verkkokauppatilaukset voi noutaa Matkahuollon ja Postin toimipisteiden lisäksi myös Schenkerin noutopisteistä, ja tämän myötä pisteitä on yhteensä jo yli 2 000 ympäri Suomen.

Verkkokaupasta löytyvien tuotteiden hakutoimintoa on parannettu, ja Hullujen Päivien valikoimissa olevat uudet brändit on merkitty selkeästi brändilistauksessa. Myös oman ostoslistan noudattaminen on nyt verkossa entistä helpompaa: Hullutpaivat.comissa voi laittaa itselleen kalenterimuistutuksen, kun muistilistalle tallennetut tuotteet tulevat myyntiin.

Jos haluttu tuote jää kuitenkin syystä tai toisesta saamatta tai esimerkiksi värivalinta osoittautuu myöhemmin vääräksi, kannattaa kääntyä Facebookin Hullut Päivät kierrättää -kirpputoriryhmän puoleen. Viime keväänä avautunut suosittu ryhmä jatkaa edelleen tämän syksyn ja aiempien Hulluilta Päiviltä ostettujen aarteiden kierrättämistä. Ryhmä toimii Facebookin Hullut Päivät -ryhmän alla.

Haamu on kehitysmaiden lasten asialla

Torstaina 11.10. on YK:n kansainvälinen tyttöjen päivä. Haamu osallistuu päivään lahjoittamalla jokaisesta PLAN-merkitystä, torstaina myyntiin tulevasta CUBE CO -, BEL- ja BOGI-tuotteesta yhden euron kehitysmaiden lapsille 11.–14.10.

Tuotteet on merkitty Hullut Päivät -kuvastossa ja verkkokaupassa PLAN-logolla ja tavarataloista ne löytyvät logolla varustettujen kylttien avulla.

Hullut Päivät -kampanjaa vietetään Stockmannin tavarataloissa ja koko Suomen kattavassa hullutpaivat.com-verkkokaupassa 10.–14.10.2018.

Lisätiedot:
Maiju Niskanen, tavaratalotoimintojen johtaja, Stockmann, puh. 040 704 0314