• Lindex Group Oyj/

Helsingin keskustan tavaratalossa Aalto-yliopiston opiskelijoiden kierrätysmateriaaleista suunnittelemaa tilataidetta nähtävillä 18.2. alkaen

Lähde taidekierrokselle läpi tavaratalon! Julkaisemme yhteistyössä taideopiskelijoiden kanssa Stockmann 160 vuotta -juhlateoksia Helsingin keskustan tavaratalossa 18.2. alkaen. Aalto-yliopiston taideopiskelijoiden suunnittelemat taideteokset ovat nähtävissä helmikuun loppuun saakka. Taideteokset on valmistettu pääosin Stockmannilta saaduista kierrätysmateriaaleista. Stockmann haluaa jatkossa panostaa tavaratalojensa elämyksellisyyteen ja elävöittämiseen.

Stockmann viettää 160-vuotisjuhlavuottaan ja tuo asiakkailleen erilaisia elämyksiä ja tapahtumia pitkin juhlavuotta. Tavaratalojen elämyksellisyyden kehittäminen osa Stockmannin uutta suuntaa: Stockmann panostaa kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen niin tavarataloissaan kuin verkkokaupassa.

”Stockmannilla me kuuntelemme tarkkaan asiakasta ja kehitämme esimerkiksi tavaratalojemme kokonaisvaltaista vierailukokemusta yhdessä kumppaneidemme kanssa. Erilaiset elämyksellisyydet ja tapahtumat ovat jatkossa osa tavaratalojemme asiakaskokemusta laadukkaiden tuotteiden, monipuolisen valikoiman ja erinomaisen palvelun lisäksi. Ihmiset tarvitsevat fyysisiä paikkoja, joissa kohdata. Haluamme ilahduttaa asiakkaitamme ja olla kaikkien yhteinen olohuone, tarjota paikan kaupungin sydämessä, jossa viihtyä”, sanoo Helsingin tavaratalon johtaja Mariela Nortama.

Aalto-yliopiston opiskelijoiden suunnittelemat tilataideteokset Helsingin keskustan tavaratalossa on tehty pääosin Stockmannin omista kierrätysmateriaaleista ja käytetyistä tuotteista. Taideteoksissa nähdään esimerkiksi vanhoja pakkauspahveja sekä erilaisia kampanjamateriaaleja.

Taidekierros Helsingin keskustan tavaratalossa on nähtävillä helmikuun ajan 18.-28.2.2022 ja se on osa Stockmannin 160-juhlavuoden ohjelmistoa. Taideteoksia pääset ihastelemaan tavaratalon 1., 2., 3., 4. ja 6. kerroksissa.

Lisäksi Helsingin keskustan tavaratalossa on lapsille oma Taikapuu-kierros, jossa lapset pääsevät interaktiivisesti osallistumaan keräämällä taidepuista 160-vuotisjuhlapalloja. Kaikille kierrokselle osallistuneille on luvassa pieni palkinto.

Mariela Nortama, Helsingin tavaratalon johtaja, Stockmann, p. 050 486 3414, mariela.nortama@stockmann.com

Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

Avainsanat: