Helsingin Stockmannille avautuu uusi koruosasto - valikoima täydentyy kiinnostavilla brändeillä

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 25.4.2019

Helsingin Stockmann-tavaratalon ensimmäiseen kerrokseen avautuu perjantaina 26.4. uusi korujen pop up -osasto, jonka myötä tavaratalon ja verkkokaupan koruvalikoima täydentyy monella mielenkiintoisella brändillä.

Helsingin Stockmannin ensimmäiseen kerrokseen perjantaina 26.4. avautuvalla uudella koruosastolla on monipuolinen valikoima sekä kotimaisia että kansainvälisiä brändejä. Uusia tulokkaita Stockmannin koruvalikoimassa ovat helsinkiläisbrändit Lillan Helsinki ja Signed sekä lontoolainen Olivia Burton.

Uuden pop up -osaston myötä monet suositut brändit, kuten Pernille Corydon, Ted Baker, Pandora ja Michael Kors, laajentavat mallistojaan. Lisäksi Georg Jensenin korut palaavat pienen tauon jälkeen Stockmannin valikoimiin. Osastolle muuttaa myös Helsingin-tavaratalon seitsemännessä kerroksessa palvellut korumyymälä Olli Johan Lindroos. Uuden Olli Johan Lindroos Finnish Jewellery Hall of Fame -osaston valikoima keskittyy oman OJL-brändin lisäksi vahvasti myös muihin kotimaisiin brändeihin.

”Uuden osastomme trendikkäästä ja monipuolisesta valikoimasta löytyvät varmasti korut alkavaan juhlakauteen sekä itselle että lahjaksi. Tunnettujen kansainvälisten brändien lisäksi on ilo tarjota asiakkaillemme mielenkiintoisia kotimaisia korumerkkejä” Stockmannin naisten muodin valikoimasta vastaava Niko Pesonen sanoo.

Uuden koruosaston lisäksi nykyinen koruosasto täydentyy Ti Sento -, DFJ- ja Leijona-brändeillä. Uudistunutta koruvalikoimaa täydentävät katutasoon avautuvan Marja Kurki -pop upin laadukkaat asusteet.

Laajenevan Helsingin-tavaratalon koruvalikoiman myötä myös stockmann.comin valikoima täydentyy loppukevään aikana Georg Jensen -, Pandora-, Signed-, Lillan Helsinki -, Yozen- ja Leijona-brändien tuotteilla.

Tervetuloa tutustumaan uuteen koruosastoon perjantaista 26.4.2019 lähtien Helsingin Stockmann-tavaratalon ensimmäiseen kerrokseen!

Lisätiedot:
Niko Pesonen, Stockmann, Head of Category, naisten muoti, puh. 050 342 9250