Henna Tuominen Stockmannin viestintä-, IR- ja vastuullisuusjohtajaksi

STOCKMANN Oyj Abp, lehdistötiedote 9.3.2020

FM Henna Tuominen on nimitetty Stockmannin viestinnästä, sijoittajasuhteista ja vastuullisuudesta vastaavaksi johtajaksi. Henna Tuomisesta tulee Stockmann-liiketoimintayksikön johtoryhmän jäsen ja hän raportoi toimitusjohtaja Jari Latvaselle. Henna Tuominen siirtyy Stockmannille Aktian brändi- ja viestintäjohtajan tehtävistä. Aikaisemmin Tuominen on toiminut viestinnän, brändin ja yritysvastuun johtotehtävissä Carunassa ja Elisassa sekä viestintäkonsulttina Pohjoisranta BCW:llä.

Stockmannilla on käynnissä mittava muutosohjelma, jonka toteuttamisessa viestinnällä ja vastuullisuudella on merkittävä rooli.

"On hienoa päästä mukaan toteuttamaan Stockmannin muutosta. Stockmannilla on erityinen paikka asiakkaidensa ja suomalaisten sydämissä. Lähden innolla luomaan uutta Stockmannia yhteistyössä henkilöstön, asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien kanssa", Henna Tuominen kertoo.

"Henna Tuomisella on erittäin vankka viestinnän, brändin ja vastuullisuuden osaaminen sekä näyttöjä muutosjohtamisesta murrosvaiheessa olevista yrityksistä. Olen erittäin iloinen saadessani toivottaa hänet tervetulleeksi Stockmannille tukemaan uuden strategian ja muutosohjelman toteuttamista. Kiitän Hennan edeltäjää, viestintäjohtaja Anna Bjarlandia hänen ansiokkaasta työpanoksestaan Stockmannilla", toimitusjohtaja Jari Latvanen toteaa.

Henna Tuominen aloittaa Stockmannilla maaliskuun aikana.

Lisätiedot:
Jari Latvanen, toimitusjohtaja, Stockmann, puh. 09 121 5606
Henna Tuominen, johtaja, viestintä, vastuullisuus ja sijoittajasuhteet, puh. 0505705080

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.