• Lindex Group Oyj/

Laadukas kierrätysmuoti vahvistuu Stockmannilla – suosittu Relove laajentaa Helsingin lisäksi Tampereen Stockmann-tavarataloon 1.12.

Stockmannin tavaratalojen uudistuminen jatkuu ja vastuullinen kumppanitarjonta vahvistuu, kun Reloven Second Hand & Café -konsepti laajentaa toimintaansa Helsingin lisäksi Tampereen Stockmannin tavarataloon. Second hand -muoti kasvattaa suosiotaan enenevissä määrin, ja pitkäikäistä laatua, kiertotaloutta ja yhä enemmän vastuullisuutta arvostavat asiakaskuntamme kohtaavat nyt myös tavaratalossa. Relove ja Stockmann yhdessä tarjoavat inspiraatiota muotiin ja kestävään elämäntyyliin.

Tampereen Stockmann-tavarataloon avataan inspiroiva ja suosittu Reloven konsepti 1. joulukuuta. Relove on toiminut Helsingin keskustan Stockmannin tavaratalossa jo yli vuoden ajan, ja nyt se laajentaa toimintansa myös Tampereelle. Stockmannin tavoitteena on tarjota asiakkailleen laadukkaita ja kestävästi valmistettuja tuotteita, jotka voivat kulkea sukupolvelta ja käyttäjältä toiselle – tätä tukemaan Relove tuo kierrätysmuodin entistä helpommin asiakkaiden saataville myös Stockmannin tavarataloissa.

”Upeaa, että saamme jo pitkään tamperelaistenkin asiakkaidemme toivoman Reloven liikkeen ja kahvilan saman katon alle. Tampereen laadukkaan kierrätysmuodin tarjonta saa Reloven myötä aivan uuden tason ja olemme erityisen onnellisia siitä, että vastuullinen muodin kuluttaminen on entistä helpompaa asiakkaillemme nyt myös tavaratalossamme. Toivotamme Reloven lämpimästi tervetulleeksi Tampereen Stockmannille”, iloitsee Stockmannin Tampereen tavaratalojohtaja Päivi Itkonen-Melartin.

Stockmannin valikoima keskittyy yhä vahvemmin kestäviin ja laadukkaisiin premium-tuotteisiin, joiden pitkä käyttöikä takaa myös jälleenmyyntiarvon. Esimerkiksi Stockmannin ompelimot tarjoavat mahdollisuuden muokata niin uusia kuin käytettyjäkin muotiaarteita itselle sopiviksi. Lisäksi ostopäätöksiä tukemaan Stockmann tarjoaa tavarataloissaan muodin ammattilaisia avuksi oman kestävän tyylin luomiseksi.

Relove tuo putiikinomaisen tunnelman tavaratalon sisälle

Reloven myötä Stockmann ottaa Tampereen Stockmannilla seuraavan askeleen kohti tavoitetta olla paikallisena lippulaivatavaratalona tamperelaisten viihtyisä olohuone.

Elämyksellisyys, kestävyys, laatu ja palvelu ovat sekä Stockmannin että Reloven tärkeimpiä arvoja. Tampereen kahvila- ja ravintolatarjonta vahvistuvat Reloven myötä ja asiakkaat voivat jatkossa tehdä upeita, toisiaan tukevia hankintoja meidän molempien tuotevalikoimistamme. Jatkossa Stockmannilta hankitut vaatteet voivat saada täysin uuden elämän esimerkiksi Reloven kautta. Tämä tukee kiertotalouteen perustuvaa ajatteluamme. Toivotan kaikki tervetulleeksi Tampereen Stockmannille ja erityisesti tutustumaan uudistuneeseen tavaratalon kolmanteen kerrokseemme," sanoo Itkonen-Melartin.

Tampereen tavaratalon kolmas kerros on kokenut ison muutoksen, jonka kruunaa nyt elämyksellinen ja ainutlaatuinen Relove second hand -liike ja kahvilakonsepti. Reloven myötä tavaratalossa asiointiin tulee ripaus luksusta, kun ostosten yhteydessä voi pysähtyä tunnelmalliseen ja kauniiseen Reloven miljööseen nauttimaan kupillisen kahvia tai lasillisen kuohuvaa unohtamatta herkullisia ”all day breakfast” -tuotteita, lounasta ja konditoriatuotteita.

”Olemme todella innoissamme, että pääsemme syventämään jo erinomaisesti alkanutta yhteistyötä Stockmannin kanssa ja laajennamme toimintamme nyt Tampereelle. Olemme onnellisia, että pääsemme vihdoin jatkamaan Reloven kasvutarinaa. Reloven laajentaminen Tampereen Stockmannille on täydellinen match ikonisen tavaratalon kanssa”, sanoo Noora Hautakangas, Reloven perustaja.

Monipuolisesta second hand -valikoimastaan ja kauniista esillepanoistaan tunnettu Reloven konsepti tulee Tampereella olemaan sama kuin Helsingin tavaratalossa: asiakkaat voivat tuoda aarteitaan, kuten vaatteita ja kenkiä, myyntiin liikkeeseen täyden palvelun All Inclusive -myyntipalvelulla, ja kahvila-ravintolassa tarjoillaan aamiaista, lounasta sekä esimerkiksi Reloven itseleipomia kakkuja ja leivonnaisia. Relove on auki tavaratalon aukioloaikojen mukaisesti.

Päivi Itkonen-Melartin, Tampereen tavaratalon johtaja, Stockmann, puh. 050 301 5434, paivi.itkonen-melartin@stockmann.com
Noora Hautakangas, perustaja, Relove, puh. 044 300 4322, noora@relove.fi

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.