Maria Veitola Stockmannin luovaksi johtajaksi

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 27.8.2020

Toimittaja ja kirjailija Maria Veitola on nimitetty Stockmannin vierailevaksi luovaksi johtajaksi 28.8. alkaen. Marian tunnistettava kädenjälki ja rohkea tyyli näkyvät syksyn ajan sekä Stockmannin digitaalisissa sisällöissä että Helsingin-tavaratalossa.

Stockmannin luovan johtajan paikalle syksyn ajaksi hyppäävä Maria Veitola on suunnitellut Helsingin keskustan tavarataloon avautuvan Style by Maria Veitola -pop upin, joka johdattaa tavaratalon asiakkaat rohkeisiin valintoihin ja syksyn uutuuksiin. Lisäksi osana uutta tehtäväänsä Veitola ideoi ja tuottaa sisältöä stockmann.comiin ja Stockmannin eri kanaviin omalla persoonallisella otteellaan. Marian tyyli näkyy vahvasti myös Stockmannin syksyn kampanjassa ja tavaratalojen visuaalisessa maailmassa.

“Toivotamme Maria Veitolan lämpimästi tervetulleeksi Stockmannin vierailevan luovan johtajan paikalle. Odotamme hänen inspiroivan niin Stockmannia kuin asiakkaitamme elämään omalle tyylilleen uskollisesti. Marian rohkean tyylin lisäksi hänen avoimessa tavassaan keskustella ja lähestyä aiheita ja ihmisiä on jotain sellaista, mistä voimme Stockmannina myös oppia”, Stockmannin kaupallisista toiminnoista vastaava johtaja Tove Westermarck toteaa.

“Olen aina rakastanut Stockaa. Stockmannilla on merkittävä rooli helsinkiläisessä kaupunkikulttuurissa, ja siksi on mahtavaa päästä vierailemaan tavaratalon luovana johtajana. Haluan kannustaa ja innostaa Stockan asiakkaita leikkisyyteen. Toivon, että työni ja tyylini Stockalla tuo iloa ihmisten elämään. Elämän, saati tyylin, ei pidä olla vakavaa”, Maria Veitola sanoo.

Pop up kokoaa yhteen Maria Veitolan suosikkeja

Maria Veitolan suunnittelema Style by Maria Veitola -pop up on rakennettu viihtyisäksi ja kodinomaiseksi tilaksi ja se esittelee Veitolan valitsemia suosikkituotteita Stockmannin muodin, kodin ja kauneuden valikoimista.

“Pop-up on vähän kuin oma kotini. Siellä on sulassa sovussa kaikenlaisia värikkäitä asioita, jotka tuovat mulle hyvää mieltä. On ihanaa, kun arkisetkin esineet ovat hauskoja: talouspaperiteline voi hyvin olla porkkanan muotoinen! Unelmoin, että mun pop-upissa vierailu on kävijälle pieni aivojen tuuletus, inspiroiva mielen keikautus ja väriterapia”, Veitola jatkaa.

Maria Veitolan omaa värikästä ja ennakkoluulotonta tyyliä ilmentävän pop upin avajaisia vietetään kotoisissa tupaantuliaistunnelmissa perjantaina 28.8. Pop up on avoinna lokakuun loppuun saakka Helsingin keskustan tavaratalon neljännessä kerroksessa.

Lisätiedot:
Tove Westermarck, Stockmann, Chief Operating Officer, puh. +358 9 1215718
Stockmann MediaDesk, puh. 050 389 0011

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.