• Lindex Group Oyj/

Minna Parikan uniikki Stockmannin 160-juhlavuoden viimeinen mallisto saapuu – syksyn ja talven nilkkureista povataan hittituotetta

Minna Parikan mallisto uudistuu, kun Stockmannille eksklusiivisesti suunnitellut syksyn ja talven nilkkurit saapuvat torstaina 1.9.2022. Nyt lanseerattava Minna Parikan juhlamallisto on Stockmannin 160-juhlavuoden viimeinen yhteistyömallisto. Tätä erityistä vuotta juhlistava syksyn ja talven kenkämallisto on täynnä herkullisia värejä, glitteriä ja hienostuneita pupunkorvayksityiskohtia yhdistettynä paksumpiin värikkäisiin pohjiin.

”Muutamassa nilkkurimallissa on myös lämmin vuori viileämpiä säitä varten. Näistä tulee syksyn 2022 hittituote. Myöhemmin syksyllä nähdään myös juhlavia uutuuksia valikoimassa”, iloitsee kenkäsuunnittelija Minna Parikka.

Osana juhlavuoden mallistoa Minna Parikka innostui suunnittelemaan täysin uuden nilkkurisarjan viimeiseen yhteistyökokoelmaan Stockmannin kanssa.

”Kuka sanoo, että syksy- ja talvisaappaiden on oltava tylsiä? Uuden mallistoni inspiraationa on ollut pitää puputeema osana muotoilua tuoden sitä kuitenkin hienovaraisemmin esiin saappaan takaosassa. Lisäksi saappaissa on paksut värikkäät pohjat ja mukava mitoitus”, kertoo Parikka.

Minna Parikan kenkiä on myyty yksinoikeudella koko Stockmannin 160-juhlavuoden ajan.

”Meille on ollut ilo ja kunnia, että Minna Parikka teki tänä juhlavuonnamme paluun juuri Stockmannille. Minna Parikan erittäin suosittuihin kokoelmiin on kuulunut upeita, ikonisia kenkämalleja vuoden eri hetkiin. Nyt saapuva syksyn ja talven mallisto on jälleen jotakin aivan erityistä ja uniikkia, ja saatavilla yksinoikeudella meiltä”, sanoo naisten muodin kategoriajohtaja Maiju Niskanen Stockmannilta.

”Yhteistyö Stockmannin kanssa on ollut hieno mahdollisuus tuoda Minna Parikka -faneille elämäniloisia kenkiä tarjolle. Kysyntä on ollut upeaa koko tämän vuoden ja syksyn mehukkaat uutuudet luovat upean finalen yhteistyölle”, kiittää Parikka.

Minna Parikka -juhlamalliston nilkkurit, tennarit ja korkkarit saapuvat Stockmannille tavarataloon ja verkkoon myyntiin eri vaiheissa syksyn aikana. Ensimmäiset erät saapuvat 1.9.2022 klo 10.00.

Minna Parikka on syysmalliston lanseerauksen avajaispäivänä 1.9. klo 11 alkaen paikan päällä Stockmannin
Helsingin keskustan tavaratalossa 4. kerroksen pop-upissa, jolloin hänen kanssaan voi ottaa yhteiskuvan tai pyytää signeerauksen ostettuihin kenkiin. Turvallisen sekä sujuvan asioinnin varmistaaksemme jaamme klo 10 alkaen vuoronumeroita 4. kerroksessa sijaitsevassa pop-upissa. Pop-upissa ostorajoitus 3 paria/asiakas avajaispäivän ajan.

Lisätiedot Minna Parikan mallistosta:

Maiju Niskanen, naisten muodin kategoriajohtaja, Stockmann, puh. 040 704 0314, maiju.niskanen@stockmann.com

Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011, info@stockmann.com

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.