• Lindex Group Oyj/

Stockmann esittelee Jumbon uudistuneen tavaratalon - entistä laajempi valikoima brändejä ja palveluita inspiroivassa ja modernissa ympäristössä

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 28.4.2021

Stockmannin Jumbon kauppakeskuksessa sijaitseva tavaratalo on käynyt läpi laajan uudistuksen, ja tavaratalon remontti on juuri valmistunut. Asiakkaille tarjoillaan nyt laajentunut brändikattaus modernissa ja inspiroivassa ympäristössä. Uudistuksen myötä myös Stockmannin palveluvalikoima on entistä paremmin esillä.

Juuri valmistuneen Jumbon tavaratalon uudistuksen myötä Stockmann haluaa vahvistaa asemaansa muodin, kauneuden ja kodin suunnannäyttäjänä. Muutosten myötä tavaratalon tarjontaa on kasvatettu ja ostosympäristöä uudistettu vastaamaan entistä paremmin Jumbossa asioivien asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin.

”Tavaratalomme on saanut juuri valmistuneen remontin myötä uuden ilmeen ja entistä monipuolisemman kattauksen brändejä ja tuotteita. Uudistuksen myötä haluamme lisäksi tarjota asiakkaillemme asioinnin helppoutta. Siihen olemme panostaneet muun muassa sijoittamalla tuotteet entistä keskitetymmin ja tuomalla paremmin esille tarjoamiamme palveluita”, Stockmannin Jumbon tavaratalon johtaja Niko Pesonen kertoo.

Tavaratalon ensimmäinen kerros on käynyt läpi kattavimmat muutokset, ja ostoksia voi nyt tehdä entistä upeammassa miljöössä. Suosittu luonnonkosmetiikka on saanut oman raikkaan alueensa, ja koko kauneuden valikoima on täydentynyt monilla uusilla brändeillä. Lisäksi Stockmannin kauneuspalvelut ovat saaneet uuden oman pisteen. Myös Jumbon tavaratalon jo entuudestaan kattava tuoksuvalikoima on uudistuksen myötä täydentynyt, ja valikoimaan ovat liittyneet muun muassa Helsingin keskustan tavaratalosta tutut tuoksusuosikit Byredo ja Jo Malone London.

Asiakkaiden toivomia uutuuksia lisätty valikoimiin

Niin ikään tavaratalon ensimmäiseen kerrokseen on keskitetty kaikki naisten ja miesten muodin tuotteet. Miehille suunnatut kosmetiikka- ja hiustenhoitotuotteet on lisäksi koottu omalle alueelleen miesten muodin yhteyteen, jotta asiointi on entistä sujuvampaa. Naisten muodin valikoima on täydentynyt uusilla kotimaisilla ja kansainvälisillä brändeillä, kuten Uhana, R-collection, MSCH, By Malina ja Neo Noir. Miesten muotiin ovat saapuneet muun muassa Oscar Jacobson, Armani Exchange, Alpha Industries, Napapijri ja Les Deux. Sekä naiset että miehet voivat täydentää tennarivalikoimaansa nyt suositun Vejan jalkineilla.

Ensimmäisessä kerroksessa palvelee myös tavaratalon muotineuvonta täysin uusissa ja laajennetuissa tiloissa. Muotineuvonta tarjoaa apua ja inspiraatiota erilaisiin pukeutumistarpeisiin niin paikan päällä tavaratalossa kuin etänä virtuaalipalveluna. Jumbon tavaratalossa palvelee nyt myös laajennettu ompelupalvelu, joka tekee korjaus- ja muutostöitä uusiin ja käytettyihin vaatteisiin.

Lasten muoti löytyy edelleen tavaratalon toisesta kerroksesta, ja lapsille uutuuksina ovat tulleet muun muassa brändit Marmar Copenhagen, Konges Sløjd, Marimekko, Boss, The North Face Baby, Replay&Sons ja Mainio. Lisäksi kakkoskerroksesta löytyvää urheilumuotia on saatavilla uutuutena tunnetuilta kansainvälisiltä brändeiltä, kuten Sail Racing, Houdini, DKNY Performance, Lacoste ja Deha.

Tavaratalon kodin osasto on saanut oman Casa Stockmann -alueen, johon on koottu merkin koko valikoima. Myös rouhea tanskalaisbrändi Muubs on saanut oman shopin, jossa on saatavilla muun muassa asiakkaiden runsaasti toivomia huonekaluja. Kodin tuotteita löytyy nyt entistä laajemmin myös kotimaiselta Balmuirilta, kun valikoima on kasvanut monilla tuotteilla, kuten liinavaatteilla ja pyyhkeillä.

Tavaratalon tarjontaa täydentävät edelleen XS Lelut -lelukauppa ja Sirpa Mansner -kampaamoliike, joka palvelee asiakkaita myös nyt täysin remontoiduissa uusissa tiloissa.

”On hienoa päästä nyt esittelemään asiakkaillemme uudistunut kokonaisuus, jonka olemme toteuttaneet heidän toiveidensa pohjalta. Uskomme, että uudistuksella ilahdutamme Jumbon tavaratalon kanta-asiakkaita ja saavutamme myös uusia kohderyhmiä kasvaneen brändivalikoimamme ja entistä modernimman ostosympäristön myötä”, Pesonen jatkaa.

Lisätiedot:
Niko Pesonen, Stockmann, Suomen-myyntijohtaja ja Jumbon tavaratalojohtaja, puh. 050 342 9250

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com.

Kuvat: Iiro Muttilainen

Avainsanat: