Stockmann huputti legendaarisen “Stockan kellon” – kannustaa asiakkaitaan antamaan joululle aikaa

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 1.11.2018

Tänä vuonna Stockmann julistaa jouluajan paketoimalla tunnetun kellonsa näkymättömiin joulun ajaksi. Kellon peittämisellä Stockmann haluaa muistuttaa asiakkaitaan antamaan joulun kiireiden alla aikaa kaikkein tärkeimmille asioille. Helsingin-tavaratalon pääsisäänkäynnin kellon ohella Tampereen- ja Turun-tavaratalojen sisäänkäyntien kellot kääriytyvät lahjakuosiin.

Kellojen peittäminen on osa Stockmannin Anna joululle aikaa -kampanjaa. Sen teemana on helpottaa asiakkaiden jouluvalmisteluja, jotta jokaiselle jäisi enemmän aikaa niiden asioiden parissa, joita pitää joulussa tärkeänä.

Kellojen paketoimisen ohella Stockmann-tavaratalojen odotettujen joulupuotien avautuminen muistuttaa joulun lähestymisestä. Joulupuodit avautuivat viime viikolla kaikissa tavarataloissa.

“Joulu on monelle hyvin kiireistä aikaa, kun vuoden päätös täytyisi saada valmiiksi töissä ja kotona. Haluamme muistuttaa sekä oman että yhteisen ajan tärkeydestä. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisimman rennot ja inspiroivat jouluvalmistelut. Annamme lahjavinkkejä ja helpotamme arjen kiireitä palveluidemme avulla”, Stockmannin markkinointipäällikkö Satu Tuikkanen sanoo.

Monenlaisia jouluideoita, inspiraatiota ja arjen helpotusta

Ensi viikolla 7.11. ilmestyvä Stockmann Magazine tarjoaa lähes 900 lahjaideallaan inspiraatiota pukinkonttiin ja joulutunnelman luomiseen. Jokaiselle lahjansaajalle löytyy varmasti jotakin mieluisaa, ja tavaratalojen monipuolisen valikoiman lisäksi stockmann.comin laajentuneesta valikoimasta löytyvät nyt myös lelut. Läheisiään voi muistaa erilaisilla lahjakorteilla, joilla voi ostaa esimerkiksi kauneuspalveluita.

Asiakkaiden apuna on tänä vuonna Stockmas Helpers -niminen joukko joulun ammattilaisia, jotka opastavat ja auttavat jouluostoksissa. Apua saa niin pikkujoulujuhlien säihkyvimmän asun löytämiseen kuin mitä vaativimpienkin lahjatoiveiden ja ideoiden täyttämiseen. Juhlameikki onnistuu helposti kosmetiikkaneuvojien osaavissa käsissä. Ajanvaraaminen palveluihin on helppoa stockmann.comin kautta.

Puoleenyöhön palveleva noutopiste avautui Helsingissä

Verkkoshoppailijoita ilahduttava uudistus on Helsingin keskustan tavaratalossa palveleva Click & Collect -noutopiste, joka on avoinna joka päivä puoleen yöhön saakka. Pisteestä voi noutaa verkkokaupasta tilatut tuotteen itselleen sopivaan aikaan.

Stockmannin odotetun satuikkunan avajaisia vietetään tänä vuonna 10.11. klo 12.00 Keskuskadun ja Aleksanterinkadun kulmassa. Satuikkunasta alkavassa ja tavarataloon sijoittuvassa seikkailussa etsitään pähkinöitä hauskojen hahmojen ja AR-teknologian avulla. Arilyn-seikkailu laajenee tänä vuonna kaikkiin Stockmann-tavarataloihin Suomessa ja Baltiassa.

Lisätiedot:
Satu Tuikkanen, markkinointipäällikkö, Stockmann, puh. 09 121 5821