Stockmann mukana AVA-kanavan Vappu ja Marja Live -ohjelmassa

Stockmann Oyj Abp, Lehdistötiedote 9.1.2019

Stockmann toimii AVA-kanavalla helmikuussa lanseerattavan Vappu ja Marja Live -ohjelman yhteistyökumppanina ja tuo livelähetyksiin kevätsesongin ajankohtaisimmat ja mielenkiintoisimmat muodin sekä sisustuksen trendit.

Stockmann on vuosikymmenten ajan tarjonnut kattauksen mielenkiintoisia brändejä ja tyyli-inspiraatiota sekä pukeutumiseen että kotiin. Vappu ja Marja Live -ohjelman innostavat ja positiiviset juontajat Marja Hintikka ja Vappu Pimiä ovat niin ikään inspiroivia tyylivaikuttajia.

”Stockmann haluaa innostaa ja rohkaista asiakkaitaan näyttämään oma ainutlaatuinen tyylinsä. Ohjelmayhteistyö tarjoaa katsojille juontajakaksikon persoonallisten tyylien kautta inspiraatiota ja uusia oivalluksia yksilölliseen pukeutumiseen. Marjan ja Vapun raikkaat tyylit tarjoavat varmasti ohjelman katsojille uskallusta kokeilla jotakin uutta ja ennen kaikkea tehdä rohkeita valintoja”, Stockmannin markkinointipäällikkö Carita Segersven sanoo.

Stockmann esittelee jokaisessa jaksossa yhden brändin, jonka Stockmannilta löytyvästä tuotevalikoimasta stylisti Maryam Razavi luo upeat tyylit Hintikan ja Pimiän ylle. Stailauksissa näkyvät muun muassa Marimekon, Tommy Hilfigerin, Espritin ja Stockmannin oman Cut & Pret -brändin tuotteet. Sisustuksen trendit esitellään osana ohjelman lavastusta, jossa koko tuotantokauden ajan on nähtävillä kotimaisen Hakolan mallistoa.

”Haluamme varmistaa, että jokaisen jakson jälkeen inspiraatio saavuttaa myös ne, joilta jäi edellinen jakso jostain syystä välistä. Kussakin jaksossa esillä olevat tuotteet esitellään myös tarkemmin Stockmannin verkkokaupassa ja tavarataloissa”, Segersven jatkaa.

Lisätiedot:
Carita Segersven, Stockmann, muodin alueen markkinointipäällikkö, puh. 09 121 5462

Avainsanat: