Stockmann toteuttaa Hullut Päivät -kampanjan tänä keväänä verkossa

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 18.3.2020

Koronavirustilanteen vuoksi Stockmann toteuttaa 25.3.–5.4. vietettävän Hullut Päivät -kampanjan verkossa.

”Hullut Päivät on suosittu kampanja, joka kokoaa yhteen ison joukon ihmisiä. Haluamme omalta osaltamme vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä. Tämän vuoksi ohjaamme asiakkaitamme asioimaan Hullut Päivät -ostosten osalta tällä kertaa verkossa. Asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus on meille etusijalla”, Stockmannin toimitusjohtaja Jari Latvanen sanoo.

Sopeutamme toimintaamme jatkuvasti

Tavarataloissa on lisätty hygieniatoimenpiteitä, ja Stockmannin henkilökunta kiinnittää erityistä huomiota huolellisuuteen esimerkiksi käsihygieniassa.

”Tällä hetkellä tavaratalomme ovat auki ja palvelevat asiakkaita, kuten muutkin kaupan alan toimijat. Tilanteen vuoksi olemme rajoittaneet tarjoamiamme palveluja viruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja keskeyttäneet esimerkiksi meikkiopastukset ja testaukset tavarataloissamme turvallisuussyistä. Asiakkaidemme toivomme käyttävän korttia maksuvälineenä niin ikään turvallisuussyistä”, Latvanen jatkaa.

Stockmann jatkaa koronaepidemian etenemiseen liittyvän tilanteen seuraamista reaaliajassa ja sopeuttaa toimintaansa terveydenhuollon asiantuntijoiden näkemysten ja valtioneuvoston ohjeiden mukaisesti.

Lisätiedot:

Jari Latvanen, Stockmann, toimitusjohtaja, puh. 09 121 5606
Henna Tuominen, johtaja, viestintä, vastuullisuus ja sijoittajasuhteet, puh. 050 570 5080

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.