Stockmann uudistaa Tampereen-tavarataloaan

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 20.8.2019

Tavaratalossa on tällä hetkellä käynnissä useita remontti- ja uudistustoimenpiteitä, jotka vahvistavat Stockmannin asemaa muodin ja tyylin suunnannäyttäjänä.

Muutostöitä tehdään eri osastoilla ympäri Tampereen-tavarataloa. Muodin alueella ensimmäiset uudistukset näkyvät jo. Tavaratalon katutasoon on juuri avattu trendikkään NA-KD-naistenvaatemerkin pop-up-osasto. Niin ikään katutasoon saadaan elokuun aikana myös uusi koruosasto, jonka valikoimassa on useita kotimaisia ja kansainvälisiä brändejä, kuten Aarikka, Snö of Sweden, Ted Baker, Kate Spade, Kalevala Koru ja Efva Attling.

Lokakuun aikana tavaratalon uudispuolen katutasoon valmistuu katumuodin kokonaisuus trendikkäine brändeineen. Kokonaisuuteen sisältyy myös uuden konseptin mukainen urheiluosasto, joka aukeaa ensimmäisenä Tampereen-tavaratalossa. Urheiluosaston brändivalikoimaan kuuluvat muun muassa Calvin Klein Sport, Tommy Hilfiger Sport, Superdry Sport ja Ellesse.

”Urheiluosaston uudistaminen ja tuominen muodin yhteyteen katutasoon vastaa muodissa tapahtunutta muutosta kohti rennompaa pukeutumista. Urheilutennareita yhdistetään myös työpukeutumiseen ja urheiluvaatteissa vietetään vapaa-aikaa kaupungilla”, sanoo Stockmannin Tampereen-tavaratalon johtaja Päivi Itkonen-Melartin.

Uusia brändejä asiakkaiden toiveiden pohjalta

Kolmannessa kerroksessa viimeistellään parhaillaan kodin osaston uutta designaluetta, joka laajentaa tavaratalon huonekalu- ja valaisinvalikoimaa paljon kysytyillä designtuotteilla. Uudistuksen myötä osastolta on saatavilla muun muassa kotimaisten Hakolan ja Lundian kalusteita sekä Artekin ja Louis Poulsenin valaisimia.

”Tamperelaisten asiakkaiden toiveita on kuunneltu muun muassa korumerkkien valinnassa. Kodin designalueen tuotteet ovat monelle tuttuja Helsingin-tavaratalosta ja siksi esimerkiksi valaisimia on odotettu kovasti myös meille”, Itkonen-Melartin kertoo.

Stockmannin oma sisustusbrändi, Casa Stockmann, saa myös uudistetun, inspiroivan osastonsa kodin alueelle.

Pirkanmaan Osuuskauppa uudistaa alakerran Herkun Helsingissä positiivisen vastaanoton saaneen Food Market Herkku -konseptin mukaiseksi. Muutostyöt ovat jo käynnissä ja Tampereen Food Market Herkun avajaisia päästään viettämään syyskuun lopussa.

Lisätiedot:
Päivi Itkonen-Melartin, tavaratalon johtaja, Stockmann, puh. 050 301 5434

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

Avainsanat: