Stockmannin uudistettu kanta-asiakasohjelma lanseerataan lokakuussa

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 2.9.2019

Stockmann aloitti 33 vuotta sitten uraauurtavan kanta-asiakasmarkkinoinnin Suomessa. Lokakuussa Stockmannin kanta-asiakkuus uudistuu täysin, kun asiakkaille esitellään MyStockmann, jokaisen asiakkaan elinikäinen kumppani.

Stockmannin täysin uudistettu kanta-asiakasohjelma, MyStockmann, otetaan käyttöön lokakuussa. Stockmann on kehittänyt ohjelmaa asiakkaiden toiveiden pohjalta puolentoista vuoden ajan, ja luvassa on tuntuvasti uusia ja nopeasti vaihtuvia etuja.

Kanta-asiakkuus siirtyy myös entistä vahvemmin mobiiliin. Uudistetussa ohjelmassa on kuusi tasoa, ja asiakas ei voi enää pudota saavuttamaltaan tasolta, kun hänellä on vähintään yksi ostos viidessä vuodessa. Ohjelmassa siirrytään myös europerusteisista tasorajoista pisteisiin.

”Kanta-asiakkaat ovat meille erittäin tärkeitä, ja siksi halusimme poistaa tasoilta tippumisen. Uudistettu ohjelma on rakennettu niin, että suhde siihen vain syvenee ja lämpenee ajan mittaan. Tavoitteena on, että MyStockmannista tulee jokaisen elinikäinen kumppani”, Stockmannin Chief Customer Officer Outi Nylund sanoo.

Nykyisten kanta-asiakkaiden ei tarvitse aloittaa alusta uudistetussa ohjelmassa. Heidän ostoksensa lasketaan yhteen lokakuusta 2014 alkaen, ja tuo summa määrittää pistemäärän ja tason, josta nykyinen kanta-asiakas aloittaa matkansa ohjelmassa.

MyStockmann tarjoaa vaihtuvia etuja ja yllätyksiä

Laajennettu kanta-asiakkuus löytyy jatkossa uudesta, pelillisiä elementtejä hyödyntävästä mobiilisovelluksesta. Asiakas löytää sieltä korttinsa, polkunsa ja vaihtuvia etuja matkalla kohti seuraavaa tasoa. Mitä korkeammalla tasolla asiakas on, sitä parempia etuja hän saa.

Nykyisiä kanta-asiakaskortteja voi jatkossakin käyttää, eikä sovelluksen lataaminen ole edellytys kanta-asiakkuudelle. Täyden hyödyn uudistetusta kanta-asiakasohjelmasta saa kuitenkin jatkossa sovellusta käyttämällä.

Etujen määrä uudistetussa ohjelmassa kasvaa runsaasti; tiedossa on muun muassa enemmän etuja Stockmannin kumppaneilta, kutsuja erilaisiin tapahtumiin, etuja tavaratalojen tarjoamiin palveluihin sekä hyväntekeväisyysetuja.

”Uusi mobiilisovellus mahdollistaa nopeasti vaihtuvien etujen ja yllätysten tarjoamisen asiakkaillemme. Lokakuun lanseerausvaiheen jälkeen jatkamme MyStockmannin kehittämistä ja tuomme jatkuvasti käytäntöön myös uusia etuja ja toiminnallisuuksia”, Stockmannin kanta-asiakasohjelman kehittämisestä vastaava Nina Niskanen kertoo.

Lisätiedot:
Outi Nylund, Stockmann, Chief Customer Officer, puh. 040 532 8938
Nina Niskanen, Stockmann, Loyalty Program Development Manager, puh. 046 876 3564

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

Avainsanat: