Stockwomann järjestää uudenlaisen tapahtuman – paneelikeskustelu, luentoja ja kokemuspolku

Naiset ovat paljon muutakin kuin tyylinsä. Ja Stockwomann on paljon muutakin kuin tavaratalo. Lauantaina 17.3. Stockwomannilla vietetään tapahtumaviikonloppua. Polku rohkeuteen -tapahtumassa asiakkaat pääsevät seuraamaan läpi tavaratalon kulkevaa reittiä, jonka varrella Stockwomann tarjoaa henkilökohtaista apua ja luentoja kauneudesta, tyylistä ja kodin sisustuksesta.

Tapahtumassa jokaisella on mahdollisuus inspiroitua ja inspiroida. Iltapäivän kruunaa voimanaisten all female -paneelikeskustelu, jonka aiheena on rohkean naisen rooli nykypäivän yhteiskunnassa. Keskustelijoina Helsingin keskustassa järjestettävässä paneelissa ovat muun muassa Maria Veitola, Ina Mikkola, Marica Rosengård, Alma Hätönen ja Hakolan Annaleena Hämäläinen.

“Tavaratalokokemus voi nykypäivänä tarkoittaa parhaimmillaan paljon muutakin kuin ostosten tekemistä. Niin Suomessa kuin kansainvälisestikin tavarataloissa ja myymälöissä on viime aikoina nähty todella vaikuttavia muotinäytöksiä, pop up -tapahtumia ja bränditempauksia”, Stockmannin tavaratalotoimintojen johtaja, Maiju Niskanen, kertoo.

Ajankohtaisuus ja rohkeus tekevät tavaratalosta mielenkiintoisen kiinnekohdan arkeen. Maiju Niskasen mukaan Stockwomann-tavaratalo haluaa puhutella ja rohkaista rohkeita pokkanaisia kaikilla elämän osa-alueilla:

"Elämä on paljon muutakin kuin pukeutumista ja meikkiuutuuksia. Stockwomann haluaa olla aidossa vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa, sillä meistä on tärkeää osallistua keskusteluun, koskettaa ja naurattaa sekä tarjota ikimuistoisia elämyksiä.”

Viikonlopun tapahtumassa Stockwomann kutsuu naiset koolle nauttimaan, keskustelemaan ja tekemään löytöjä kevään kiinnostavimpien trendien joukosta. Stockwomann on paikka, jossa jokaisella on lupa viihtyä juuri omana itsenään.

Polku rohkeuteen -tapahtuma järjestetään 17.3. Helsingin keskustan ja Tampereen Stockwomann-tavarataloissa. Lisää kevään muodista ja tapahtuman aiheista voi lukea juuri ilmestyneestä Stockwomann Magazinesta.

Lisätiedot:
Maiju Niskanen, johtaja, tavaratalotoiminnot, 09 121 5312
Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011

Stockwomann
Stockwomann on Stockmannin toteuttama kampanja, jonka tarkoitus on rohkaista asiakkaitaan pukeutumaan omalla tyylillään välittämättä ulkopuolisista odotuksista ja asenteista. Kampanja näkyy kaikissa Stockmann-tavarataloissa kahden kuukauden ajan. Stockwomann-kampanja ei ole poliittinen kannanotto, vaan osoitus tavaratalon pyrkimyksestä tukea tasa-arvoa yhteiskunnassamme.

Stockmann
Stockmann tarjoaa asiakkailleen ajankohtaisia muotielämyksiä ja inspiroivia ostoskokemuksia tavarataloissaan ja verkkokaupassa stockmann.com. Haluamme tarjota ensi-iltoja joka päivä: visionamme on olla asiakkaillemme inspiraation ensimmäinen lähde moderniin, urbaaniin elämään.

Avainsanat: