Suosittu Relove avaa ovensa marraskuussa Tampereen Stockmannin tavaratalossa

Tampereen Stockmann-tavarataloon avataan inspiroiva ja suosittu Relove, jossa yhdistyvät putiikinomainen second hand -myymälä sekä tunnelmallinen kahvila-ravintola saman konseptin alla. Relove on toiminut Helsingin keskustan Stockmannin tavaratalossa jo vuoden ajan, ja Tampereella se avaa ovensa tämän vuoden marraskuussa. Stockmann ja Relove haluavat kumpikin yhdessä tarjota asiakkailleen inspiraatiota, laatua ja elämyksellisyyttä.

Stockmann-tavaratalon uudistuminen Tampereella jatkuu ja kumppanitarjonta vahvistuu, kun marraskuussa tavaratalon kolmanteen kerrokseen kodinosaston viereen avataan second hand -myymälän ja kahvila-ravintolan yhdistelmä Relove. Relovella tulee toukokuussa vuosi täyteen Helsingin Stockmann-tavaratalossa; uuden liikkeen avaus Tampereelle on luonnollinen jatkumo onnistuneelle synergialle.

”Toivotamme lämmöllä Reloven tervetulleeksi Tampereen tavarataloon. Asiakkaamme ovat odottaneet tätä ainutlaatuista konseptia. Monille Reloven second hand -shop ja kahvila on tuttu Helsingin keskustan Stockmannilta. Relove tuo putiikinomaisen tunnelman tavaratalon sisälle”, iloitsee Tampereen tavaratalojohtaja
Niina Suikki-Ndoye.

Elämyksellisyys, kestävyys, laatu ja palvelu ovat sekä Stockmannin että Reloven tärkeimpiä arvoja.  Lisäksi second hand kasvattaa suosiotaan enenevissä määrin ja pitkäikäistä laatua ja vastuullisuutta arvostavat asiakaskunnat kohtaavat mainiosti. Relove tuo kierrätysmuodin entistä helpommin kaikkien saataville osaksi vastuullisempaa kuluttamista.
”Tämä on täydellinen match ikonisen tavaratalon kanssa. Olemme todella innoissamme, että pääsemme syventämään jo erinomaisesti alkanutta yhteistyötä Stockmannin kanssa. Olemme suunnitelleet Tampereelle laajentamista jo pidempään, ja olemme onnellisia, että pääsemme vihdoin jatkamaan Reloven kasvutarinaa ja toteuttamaan asiakkaidemme toiveet laajentamalla liiketoimintaamme Tampereelle”, sanoo Noora Hautakangas, Reloven perustaja.

Stockmannin yhtenä tavoitteena on tarjota asiakkailleen laadukkaita ja kestävästi valmistettuja tuotteita, jotka voivat kulkea sukupolvelta ja käyttäjältä toiselle. Kestävyysajattelu ja tuotteiden elinkaaren pidentäminen ovat osa Stockmannin naisten muodin strategiaa.

”On upeaa saada Reloven kaltainen konsepti tavarataloomme. Sen lisäksi, että kaupunkimme kahvila- ja ravintolatarjonta vahvistuvat, voivat asiakkaamme tehdä upeita, toisiaan tukevia hankintoja meidän molempien tuotevalikoimista. Stockmannilta hankitut vaatteet voivat saada täysin uuden elämän esimerkiksi Reloven kautta. Tämä tukee kiertotaloutta tukevaa ajatteluamme. Reloven lisäksi tavaratalostamme löytyy esimerkiksi ompelimo”, sanoo
Suikki-Ndoye.

Monipuolisesta second hand -valikoimastaan ja kauniista esillepanoistaan tunnettu Reloven konsepti tulee Tampereella olemaan sama kuin Helsingin tavaratalossa: asiakkaat voivat tuoda aarteitaan, kuten vaatteita ja kenkiä, myyntiin liikkeeseen täyden palvelun all Inclusive -myyntisopimuksella, ja kahvila-ravintolassa tarjoillaan aamiaista, lounasta sekä esimerkiksi Reloven itseleipomia kakkuja ja leivonnaisia. Relove on auki tavaratalon aukioloaikojen mukaisesti.

Niina Suikki-Ndoye, tamepreen tavaratalon johtaja, Stockmann, puh. 046 876 15 44, niina.suikki-ndoye@stockmann.com
Noora Hautakangas, perustaja, Relove, puh. 044 300 4322, noora@relove.fi

Stockmann Media Desk, puh. 050 389 0011, info@stockmann.com

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.