• Lindex Group Oyj/

Tampereen Stockmann-tavaratalon alakertaan avautuu K-Supermarket – huippuluokan ruokakauppa toteutetaan tamperelaisten toiveita kuunnellen

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote, 30.3.2021

Tampereen ydinkeskustaan, Stockmann-tavaratalon yhteyteen avautuu K-Supermarket. Kaupan valikoima ja palvelut tarkentuvat kauppiasvalinnan jälkeen, mutta selvää on, että kauppaa rakennetaan tamperelaisten asiakkaiden toiveiden pohjalta.

Tampereen Stockmann-tavaratalon vuosi 2021 alkoi uudistusten merkeissä, ja muutoksia on tapahtunut tavaratalon muodin, kodin, kosmetiikan ja palveluiden sekä ruokatarjonnan alueilla. Osastoja on uudistettu, ja valikoima kasvaa edelleen monilla uusilla brändeillä. Tavaratalon yhteydessä palvellut Food Market Herkku sulki ovensa alkuvuodesta 2021, ja kyseisiin tiloihin avautuu syksyyn mennessä uusi K-Supermarket.

”Tampereen keskusta on kiinnostava ja kehittyvä alue, joten on hienoa päästä avaamaan Stockmannin alakertaan ruokakauppa, joka tarjoaa ainutlaatuisen ja inspiroivan asiakaskokemuksen jokaisella käynnillä”, K-ryhmän aluejohtaja Jari Alanen kertoo.

Tampereen Stockmannin johtaja Päivi Itkonen-Melartin toivottaa K-Supermarketin lämpimästi tervetulleeksi: ”Odotamme innolla, että tavaratalomme yhteyteen avautuu alueen houkuttelevin ruokakauppa, joka palvelee tavaratalomme asiakkaita ja keskustassa asioivia niin laajalla ja korkeatasoisella valikoimalla kuin asiantuntevalla palvelulla. Olemme vakuuttuneita, että yhdessä K-kaupan kanssa muodostamme kokonaisuuden, josta tamperelaiset löytävät kaiken tarvittavan arkeen ja juhlaan.”

K-ryhmän toimintamallin mukaisesti myös tätä K-Supermarketia luotsaa kauppias. Tulevan kauppiaan valinta julkistetaan, kun sopiva kauppias on vahvistettu. Jokainen K-kauppa rakennetaan kauppiaan liikeidean mukaisesti paikallisille asiakkaille sopivaksi.

”Asiakkaat pääsevät vaikuttamaan kaupan valikoimaan ja palveluihin: toteutamme huippuluokan ruokakaupan Tampereella asiakkaiden toiveita ja odotuksia kuunnellen. K-Supermarketeissa keskeisessä roolissa ovat esimerkiksi monipuolinen ja laadukas valikoima, sesongin herkut, paikalliset lähi- ja erikoistuotteet sekä osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta ja hyvä palvelu”, Alanen jatkaa.

Kauppa on kooltaan noin 3000 m2 ja sen koko pysyy entisellään. Kauppiasvalinnan jälkeen suunnitellaan tilan mahdolliset muutostarpeet ja tarkennetaan kaupan avausajankohta.

Lisätiedot:
Päivi Itkonen-Melartin, Tampereen Stockmann-tavaratalon johtaja, puh. 050 301 5434
Jari Alanen, K-ryhmän aluejohtaja, puh. 050 620 26

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

K-ruokakauppojen asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa K-ryhmän päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market ja Neste K. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.
K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: