Uusi A+More by Pupulandia -asustemallisto saapui Stockmannille

Stockmann Oyj Abp, lehdistötiedote 26.8.2019

Uuden A+More by Pupulandia -malliston pehmoiset pipot ja kaulahuivit sekä tyylikkäät laukut ovat juuri saapuneet Stockmann-tavarataloihin ja stockmann.comiin.

Suosittua Pupulandia-blogia kirjoittava Jenni Rotonen on jälleen suunnitellut Stockmannin A+more-brändille herkullisissa väreissä hehkuvan asustemalliston. A+More by Pupulandia -yhteistyömallisto koostuu pehmoisista pipoista ja kaulahuiveista sekä laadukkaista ja ajattomista nahkalaukuista ja -pussukasta. A+more on Stockmannin oma asustemerkki, jonka kaikki tuotteet suunnitellaan Helsingin Pitäjänmäellä sijaitsevassa Stockmannin omassa designstudiossa.

”Olemme toteuttaneet Jenni Rotosen kanssa A+More-brändillemme aiemmin kaksi yhteistyömallistoa, jotka ovat olleet todella tykättyjä asiakkaidemme keskuudessa. Oli ilo jälleen lyödä hynttyyt yhteen ja luoda yhdessä mallisto, joka koostuu tyyliltään ja väreiltään yhteensopivista neuleasusteista ja laukuista”, A+More-brändin suunnittelija Laura Kupari-Guise kertoo.

Mallistosta löytyvät asiakkaiden suosikkivärit

Kupari-Guise kertoo, että asiakkaiden toiveita on kuunneltu tarkasti uuden malliston suunnittelussa: ”Aiemmassa neuletuotteista koostuvassa yhteistyömallistossa asiakkaidemme ehdottomia värisuosikkeja olivat nude ja musta, jotka halusimme sisällyttää myös tähän mallistoon. Lisäksi saimme toiveita muhkeasta neulehuivista, ja myös tuon toiveen halusimme toteuttaa. Uskomme, että mallistosta löytyvät monen pitkäikäiset luottotuotteet.”

A+More by Pupulandia -malliston shopper- ja olkalaukku sekä pussukka ovat saatavilla neljässä eri värissä: klassisen mustan ohella väreinä ovat ruskea, luumu ja tummanvihreä. Pipoja ja muhkeita kaulahuiveja on saatavilla mustan ja nuden lisäksi marjapuuron, petroolin ja harmaan sävyisinä.

Laukkujen värjäämisessä käytetty kasvipohjaista menetelmää

Malliston neuletuotteet on valmistettu Italiassa laadukkaista ja pehmeistä italialaisista merinovilla- ja mohair-langoista. Laukut on värjätty osittain kasvipohjaisella menetelmällä, joka on vähemmän luontoa kuormittava vaihtoehto ja antaa nahalle elävän ja kestävän pinnan sekä ajan kanssa kauniin patinan. Laukut on valmistettu Intiassa Stichwellin tehtaalla, jossa Jenni Rotonen vieraili keväällä Stockmannin A+more-tiimin kanssa. Jatkossa myös muissa A+More-brändin laukussa ja asusteissa nähdään enemmän vastuullisempaa, kasviparkittua nahkaa.

”Olen itse todella laatutietoinen ja haluan käyttämieni tuotteiden kestävän aikaa myös tyylillisesti. Se näkyy näiden tuotteiden suunnittelussa ja valmistuksessa: yhteistyön tulos on pieni kokoelma ajattomia, kauniita, käytännöllisiä ja vastuullisia asusteita. On myös ollut erityisen hienoa päästä itse vierailemaan tehtaalla ja nähdä laukkujen syntyprosessi alkumetreiltä valmiiksi tuotteeksi asti. Minulle on tärkeää, että voin ylpeästi seistä tuotteiden takana alusta loppuun asti”, Jenni Rotonen sanoo.

Tutustu A+More by Pupulandia -tuotteisiin stockmann.comissa. Mallisto on saatavilla myös kaikissa Stockmann-tavarataloissa.

Lisätiedot:
Laura Kupari-Guise, Stockmann, Designer, A+More, puh. 046 876 3369
Ulrika Hedman, Stockmann, Brand Manager, A+More, puh. 050 388 9683

Stockmann tarjoaa monipuolisen ja laadukkaan valikoiman muodin, kauneuden ja kodin tuotteita ihanan arjen ja juhlan rakentamiseen. Inspiroimme asiakkaitamme tekemään kestäviä ja vastuullisia valintoja. Stockmannilla on 8 tavarataloa Suomessa ja Baltiassa sekä verkkokauppa stockmann.com. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta stockmanngroup.com.

Avainsanat: