STONESOFT OYJ:N TILINPÄÄTÖSTIEDOTE TAMMI-JOULUKUU 2003

Report this content

LEHDISTÖTIEDOTE Julkaisuvapaa 2.2.2004 klo 9 STONESOFT OYJ:N TILINPÄÄTÖSTIEDOTE TAMMI-JOULUKUU 2003 YHTEENVETO - Liikevaihto oli 23,2 miljoonaa euroa (-23% verrattuna edellisvuoteen) - Viimeisen vuosineljänneksen liikevaihto 6,6 miljoonaa euroa (-5% verrattuna edellisvuoden IV neljännekseen, +34% verrattuna edelliseen neljännekseen) - StoneGate-myynti tilivuonna 5,7 miljoonaa euroa, +24% verrattuna edelliseen vuoteen. - StoneGate-myynti 4. neljänneksellä 2,1 miljoonaa euroa, +93% verrattuna edelliseen neljännekseen. - StoneBeat-myynti tilivuonna 1,9 miljoonaa euroa, -66% verrattuna edelliseen vuoteen. - Liiketappio ennen liikearvopoistoja (EBITA) oli 13,9 miljoonaa euroa (edellisvuonna 22,7 miljoonaa euroa) - Neljännen vuosineljänneksen liiketappio ennen liikearvopoistoja (EBITA) oli 1,9 miljoonaa euroa (kolmannella vuosineljänneksellä 3,3 miljoonaa euroa). - Tulos/osake -0,26 euroa (-0,49 euroa vuonna 2003) - Likvidit varat tilikauden lopussa 27,4 miljoonaa euroa - Yhtiö uskoo, että StoneGaten myynnin hyvien kehitysnäkymien ansiosta yhtiön neljännesvuositason liiketulos ennen liikearvopoistoja (EBITA) alkaa todennäköisesti kääntyä positiiviseksi vuoden 2004 loppua kohden. Lisätietoja antavat: Toimitusjohtaja Jorma Turunen, Stonesoft Oyj, puh. (09) 47 67 11 e-mail: jorma.turunen@stonesoft.com Talousjohtaja Mikko Hietanen, Stonesoft Oyj Puh. (09) 47 67 11 e-mail: mikko.hietanen@stonesoft.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/02/20040202BIT00030/wkr0001.doc The full report http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/02/20040202BIT00030/wkr0002.pdf The full report