Report this content

Stonesoftilta markkinoille kaksi uutta tuotetta: StoneGate IPS ja StoneGate Management Center Stonesoft tuo markkinoille kaksi uutta tuotetta: StoneGate IPS 1.0:n ja StoneGate Management Center 3.0:n. StoneGate IPS (Intrusion Detection and Analysis system for Active Response) havainnoi tarkasti verkon tapahtumia ja tunnistaa vahingollisen verkkoliikenteen. StoneGate Management Center 3.0 yhdistää StoneGate palomuurin, StoneGate VPN:n ja uuden StoneGate IPS:n hallinnan yhdeksi, saumattomaksi kokonaisuudeksi. StoneGate IPS ja StoneGate Management Center auttavat organisaatioita tekemään tietoverkoistaan turvallisempia luomalla monikerroksista tietoturvaa. Monikerroksinen tietoturva, joka sisältää palomuurin, VPN:n sekä IPS:n, suojaa paitsi organisaation verkon ulkoreunan myös sen sisäverkon ja sovellukset. StoneGate Management Center tarjoaa yhtenäisen hallinnan monikerroksiselle tietoturvalle. Se poistaa ongelmat, jotka ovat aiheutuneet useiden eri valmistajien teknologioiden integroinnista ja hallinnoinnista. "Organisaatioiden tulisi turvata tietoverkkonsa monikerroksisesti, mutta ongelmana on tähän saakka ollut hankala hallinta. Uusien tuotteidemme avulla voidaan välttää eri teknologioiden integroinnista ja hajautetusta hallinnasta aiheutuvia ongelmia", sanoo Stonesoftin toimitusjohtaja Jorma Turunen. Stonesoft on tehnyt laajaa beta-testausta StoneGate IPS -tuotteelle viimeisen kuuden kuukauden ajan ennen tuotteen julkaisua. Yksi beta- testauksessa mukana ollut toimija on STAKES. "Huomasimme nopeasti palomuurin, VPN:n ja IPS:n keskitetyn hallinnan käytännöllisyyden verrattuna tilanteeseen, jossa yritetään hallita useiden valmistajien ratkaisuja ja niitä kaikkia eri hallintajärjestelmien avulla", kertoo STAKESin tietoturvapäällikkö Kimmo Rousku. StoneGate IPS:n ja StoneGate palomuuri/VPN:n yhdistetty hallinta tekee verkon tietoturvan hallinnasta yksinkertaista ja tehokasta. StoneGate Management Centerissä on edistykselliset työkalut, joiden avulla hälytysten hallintaa voidaan automatisoida ja tapahtumiin reagoida nopeammin. Lisätietoja Toimitusjohtaja Jorma Turunen Puh. 09-4767 11 Email. jorma.turunen@stonesoft.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/01/20040601BIT00010/wkr0001.pdf