• Stora Enso Oyj/

Stora Enso nimittää viestintäjohtajan vastaamaan Paper-divisioonan viestinnästä ja mediasuhteista Suomessa

STORA ENSO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 14.4.2015 klo 9.01 EET

Stora Enso on nimittänyt Liisa Nyyssösen Paper-divisioonan viestintäjohtajaksi ja hoitamaan mediasuhteita Suomessa. Hän siirtyy Stora Ensolle Alhstromilta, jossa hän on työskennellyt viestintäjohtajana vuodesta 2011. Tätä ennen hän työskenteli Hill and Knowlton -viestintätoimistossa Helsingissä ICT- ja media-alan johtavana konsulttina, ja ennen sitä useissa viestinnän johtamisen tehtävissä Nokiassa.

”Toivotan Liisan tervetulleeksi Stora Enson viestintätiimiin. Hänen laaja kokemuksensa mediasuhteista, viestintästrategioista ja valmentamisesta tuovat arvokkaan lisän tiimiimme. Liisalla on vahva rooli mediasuhteidemme kehittämisessä Suomessa”, sanoo Ulrika Lilja, Stora Enson viestintäjohtaja.

Liisa Nyyssönen aloittaa työnsä Stora Ensolla viimeistään kesäkuussa 2015 ja raportoi Ulrika Liljalle. Nyyssösen toimipaikka on Helsingissä.

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, p. +46 1046 71668

www.storaenso.com/investors

Stora Enso on johtava maailmanlaajuinen uusiutuvien pakkaus-, biomateriaali-, puu- ja paperiratkaisujen tuottaja. Tavoitteemme on korvata uusiutumattomat materiaalit innovoimalla ja kehittämällä uusia tuotteita ja palveluja, jotka perustuvat puuhun ja muihin uusiutuviin materiaaleihin. Työllistämme noin 27 000 henkilöä yli 35 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 10,2 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä (STEAV, STERV) ja Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään Yhdysvalloissa kauppaa OTC-listalla International OTCQX:ssa.

Ulrika Lilja, viestintäjohtaja, p. +46 1046 71668