Muutos Stora Enson johtoryhmässä

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 19.5.2021 klo 9.30

Stora Enson viestinnästä ja markkinoinnista vastaava johtaja Ulrika Lilja on päättänyt jättää tehtävänsä yhtiössä kahdeksan vuoden jälkeen. Hän aloittaa markkinointi- ja viestintäjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä pohjoismaisessa pankissa SEB:ssä, jonne hän siirtyy viimeistään marraskuussa 2021.

”Ulrika on ollut erittäin arvostettu johtoryhmämme jäsen ja merkittävä osa Stora Enson muutosmatkaa vahvistamalla brändiämme ja asemaamme vastuullisena toimijana. Visionäärisellä, strategisella ja faktapohjaisella viestinnällä hän on ohjannut onnistuneesti Stora Enson siirtymistä johtavaksi uusiutuvien materiaalien yhtiöksi. Haluan sydämellisesti kiittää Ulrikaa hänen työstään Stora Enson hyväksi ja toivotan hänelle onnea seuraavassa urahaasteessa", sanoo Stora Enson toimitusjohtaja Annica Bresky.

Haku Ulrika Liljan seuraajaksi aloitetaan välittömästi.

Satu Härkönen
viestintäjohtaja, Suomen mediasuhteet

Sijoittajatiedustelut:
Ulla Paajanen
sijoittajasuhdejohtaja
puh. 040 763 8767

Stora Enso on pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta. Uskomme, että kaikki, mikä tänään valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista, voidaan huomenna valmistaa puusta. Konsernin palveluksessa on noin 23 000 henkilöä ja myyntiä yli 50 maahan. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli 8,6 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Stockholm AB:ssa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään kauppaa Yhdysvalloissa. storaenso.com

Satu Härkönen
viestintäjohtaja, Suomen mediasuhteet