Stora Enso sai hyväksynnän De Jong Packaging Groupin yritysostolle

STORA ENSO OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 1.12.2022 klo 9.00

Stora Enso on saanut EU:n komissiolta hyväksynnän De Jong Packaging Groupin yritysostolle, josta ilmoitettiin syyskuussa 2022. Kaupan järjestelyt ovat vielä kesken, ja se odotetaan saatavan päätökseen vuoden 2023 alussa.

Edellinen tiedote yrityskaupasta
8.9.2022: Stora Enso ostaa hollantilaisen De Jong Packaging Groupin vauhdittaakseen kasvua uusiutuvien aaltopahvipakkausten markkinoilla

Lisätietoja medialle:
Satu Härkönen
viestintäjohtaja, Suomen mediasuhteet

Sijoittajatiedustelut:
Anna-Lena Åström
sijoittajasuhdejohtaja
puh. +46 70 210 7691

Stora Enso on pakkaus, biomateriaali, puutuote ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta. Lisäksi Stora Enso on yksi maailman suurimmista yksityisistä metsänomistajista. Uskomme, että kaikki, mikä tänään valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista, voidaan huomenna valmistaa puusta. Stora Enso työllistää noin 22 000 henkilöä. Vuonna 2021 Stora Enson liikevaihto oli 10,2 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR todistuksilla (SEOAY) käydään kauppaa Yhdysvalloissa. storaenso.com/investors

Lisätietoja medialle:
Satu Härkönen