Stora Enson tulosjulkistamisajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2024

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 2.6.2023 klo 9.00

Julkistamisajankohdat vuonna 2024
Stora Enso Oyj julkaisee neljä osavuosikatsausta vuonna 2024. Julkaisuaikataulu on seuraava:

Torstai 1.2.2024

Tilinpäätöstiedote 2023

Torstai 25.4.2024

Osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2024

Keskiviikko 24.7.2024

Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2024

Torstai 24.10.2024

Osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2024

Osavuosikatsaukset julkaistaan noin kello 8.30 Suomen aikaa. Stora Enso noudattaa hiljaista jaksoa 30 päivää ennen tuloksen julkistamisajankohtaa.

Vuosikertomus
Stora Enso Oyj:n vuosikertomus 2023, joka sisältää toimintakertomuksen ja konsernitilinpäätöksen liitetietoineen, julkaistaan yhtiön verkkosivuilla 12.2.2024 alkavalla viikolla.

Yhtiökokous
Stora Enso Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 20.3.2024. Stora Enson hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhempänä ajankohtana.

Lisätietoja medialle:
Satu Härkönen
viestintäjohtaja, Suomen mediasuhteet

Sijoittajatiedustelut:
Anna-Lena Åström
sijoittajasuhdejohtaja
puh. +46 70 210 7691

Stora Enso on pakkaus, biomateriaali- ja puutuoteteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta. Lisäksi Stora Enso on yksi maailman suurimmista yksityisistä metsänomistajista. Uskomme, että kaikki, mikä tänään valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista, voidaan huomenna valmistaa puusta. Stora Enso työllistää noin 21 000 henkilöä. Vuonna 2022 Stora Enson liikevaihto oli 11,7 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR todistuksilla (SEOAY) käydään kauppaa Yhdysvalloissa. storaenso.com/investors

Lisätietoja medialle:
Satu Härkönen