Stora Enson tulosjulkistus 23.10.2015

STORA ENSO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 9.10.2015 klo 9.00

Stora Enso julkaisee kolmannen vuosineljänneksen 2015 tuloksensa perjantaina 23.10.2015 klo 13.00. Analyytikoille, sijoittajille ja medialle suunnattu englanninkielinen webcast-lähetys ja puhelinkonferenssi pidetään klo 14.30 Suomen aikaa.

Tilaisuudessa puhuvat toimitusjohtaja Karl-Henrik Sundström, talousjohtaja Seppo Parvi ja sijoittajasuhdejohtaja Ulla Paajanen-Sainio. Webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa
http://edge.media-server.com/m/p/co3biiip. Osallistujat, jotka haluavat esittää kysymyksiä, voivat soittaa alla olevaan numeroon. Kaikki osallistujat voivat seurata webcast-lähetystä.

Linkki webcastiin löytyy myös Stora Enson internet-sivuilta:
www.storaenso.com/investors

Puhelinkonferenssin tiedot:

Suora lähetys 09-6937 9543
Tunnuskoodi 2937472
Tallenne 09-2310 1650
Tunnuskoodi 2937472#

Puhelinkonferenssin tallenteen voi kuunnella 29.10.2015 asti soittamalla yllä olevaan numeroon. Webcast-lähetysksen tallenne on katsottavissa Stora Enson internet-sivuilla: www.storaenso.com/investors

Ulla Paajanen-Sainio, sijoittajasuhdejohtaja, p. 02046 21242
Liisa Nyyssönen, johtaja, Suomen mediasuhteet, p. 040 544 3491

Stora Enso on johtava maailmanlaajuinen uusiutuvien pakkaus-, biomateriaali-, puu- ja paperiratkaisujen tuottaja. Tavoitteemme on korvata uusiutumattomat materiaalit innovoimalla ja kehittämällä uusia tuotteita ja palveluja, jotka perustuvat puuhun ja muihin uusiutuviin materiaaleihin. Työllistämme noin 27 000 henkilöä yli 35 maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 10,2 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä (STEAV, STERV) ja Tukholmassa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään Yhdysvalloissa kauppaa OTC-listalla International OTCQX:ssa. www.storaenso.com/investors

Ulla Paajanen-Sainio, sijoittajasuhdejohtaja, p. 02046 21242