• StreamServe/

Report this content

Lehdistötiedote StreamServe Business Communication Platformin versio 4.0 muuttaa organisaatioiden tapaa lähettää ja vastaanottaa liiketoimintakriittisiä tietoja · Tämän tietänäyttävän ohjelmiston uusin versio pienentää tiedon lähettämisen ja vastaanottamisen kustannuksia ja parantaa yrityksen tuottavuutta · Helsinki - 8.10.2003 StreamServe® Inc. ilmoittaa tänään julkaisevansa uusimman ja tähän mennessä innovatiivisimman ohjelmistonsa - StreamServe Business Communication Platform(TM) (BCP) versio 4.0. StreamServe BCP on ainoa riippumaton alusta kaksisuuntaiselle tietojen vaihdolle, joka tukee kaikkia kanavia ja tietomuotoja. Ratkaisun avulla yritykset ja tulostuspalvelukeskukset voivat alentaa kustannuksia ja yksinkertaistaa liiketoimintatiedon luomista, julkaisemista ja vaihtamista tehokkaasti. StreamServen pääjohtaja Nick Earle sanoi: "Version 4.0 myötä toimitamme maailman ensimmäisen erittäin tehokkaan, tietoturvaltaan erinomaisen ja skaalautuvan kokonaisratkaisun liiketoimintatiedon lähettämiseen ja vastaanottoon. Mikään muu tuote ei pääse lähellekään StreamServe BCP:n ominaisuuksia ja etuja. Meillä on monen vuoden kokemus tulosteiden muokkauksesta ja hallinnasta, joten voimme taata toimittavamme asiakkaillemme kaikkein edistyksellisimmän tavan vähentää asiakirjapohjaisen tiedonvaihdon kustannuksia parantaen samalla tuottavuutta." StreamServe BCP 4.0 tarjoaa erinomaiset toiminnot suuryritysluokan toteutuksiin, joten se on hyvä valinta suuren volyymin käyttöympäristöihin. Entisestään parannetut tulostustoiminnot tekevät ratkaisusta erinomaisen valinnan myös telealan, sähkö, lämpö, vesi, rahoituspalveluiden ja valmistavan teollisuuden yrityksille. Ratkaisu sopii myös suurille tulostuspalvelukeskuksille. Perusratkaisun edut ovat edelleen tallella, mutta StreamServe tuo markkinoille tänään myös kaksi uutta täydentävää moduulia: StreamServe Output Center ja StreamServe Interactive Forms. Nämä moduulit ovat StreamServe BCP:n vanhojen ja uusien käyttäjien hankittavissa. StreamServe Output Center. Tämä uusi sovellusmoduuli mahdollistaa koko yrityksen kattavien, hajautettujen tulostusratkaisujen suunnittelun, kehittämisen ja hallinnan ERP-ympäristöissä. Se valvoo koko tulostusinfrastruktuuria. Lisäksi ratkaisu on mukautettavissa minkä tahansa organisaation omiin kaupallisiin tarpeisiin. StreamServe Interactive Forms. Tämä moduuli on kehitetty vastaamaan suuryritysten erääseen merkittävimpään haasteeseen -tiedon syötön hallintaan dynaamisella ja tehokkaalla tavalla. StreamServe Interactive Forms merkitsee vallankumousta tietojen syötössä, sillä siinä huomioidaan myös käyttäjän, eikä pelkästään sovelluksen tarpeet. Interactive Formsin avulla voidaan myös tarkastaa muista liiketoimintaprosesseista peräisin olevia tietoja. Myös StreamServen tietoturvaominaisuuksia on parannettu entisestään. StreamServe Enhanced Securityn avulla yrityksellä on käytössä kokonaisvaltainen tietoturvatyökalu. Sinun ja liikekumppaneidesi välinen viestintä suojataan julkisen avaimen infrastruktuurilla (PKI) ja digitaalisilla varmenteilla. Näin tiedot voidaan suojata auktorisoimatonta käyttöä tai muuttamista vastaan. StreamServe StreamServe Inc. on nopeasti kasvavien Enterprise Business Communication (EBC) -markkinoiden johtaja ja innovoija. Yrityksellä on yli 4 000 asiakasta kaikkialla maailmassa. Olemme ainoa yhtiö, joka voi toimittaa riippumattoman alustan kaksisuuntaiselle tiedonvaihdolle kanavasta tai muodosta riippumatta. Uraauurtavan lähestymistapamme ansiosta yritykset voivat pienentää kustannuksia, jotka syntyvät asiakkaiden, tavarantoimittajien ja työntekijöiden kanssa käytävästä tietojen vaihdosta. Lisäksi ratkaisu parantaa liiketoimintasovelluksiin sijoitetun pääoman tuottoa ja tekee kaikesta tulostetusta ja sähköisestä aineistosta yksilöidympää. StreamServe perustettiin Ruotsissa vuonna 1995. Tällä hetkellä ohjelmistoamme on myyty ja tuetaan 130 eri maassa. StreamServen kumppaneihin kuuluu monia tärkeitä ohjelmistotaloja, järjestelmäintegraattoreita ja sähköisen liiketoiminnan toimittajia, kuten IBM, SAP ja Oracle. StreamServe ja Business Communication Platform ovat StreamServe Inc:n tavaramerkkejä. Enterprise Business Communication EBC on visomme uusimme markkinoille. EBS auttaa organisaatioita tehostamaan monimutkaisia tiedonvälitysympäristöjään, jotta tuottavuutta ja tehokkuutta voidaan parantaa. StreamServe toteuttaa tämän vision omalla tekniikallaan, jonka nimi on StreamServe Business Communication Platform (BCP). Lisätietoja: Ulrica Ilander Markkinointijohtaja, StreamServe Nordic Puh: +46 (0)8 686 85 52 www.streamserve.com/4zero/ ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/08/20031008BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/08/20031008BIT00180/wkr0002.pdf