Asiakkaiden toiveisiin vastattiin - Lohjan keskustaan avattiin maaliskuussa uusi Subway® -ravintola

Maaliskuussa Lohjan ravintolatarjonta sai odotetun lisän, kun uusi Subway® -ravintola avasi ovensa. Uunituore Subway® -ravintola avattiin Kauppakadulle Kauppakeskus Lohjantähteen.

Lohjantähden Subway® -ravintolan yrittäjänä toimii Tanveer Choudhry. ”Olen iloinen siitä, että nimenomaan Lohjan keskustaan on toivottu Subwayta, koska olen itsekin pitkään ajatellut ravintolamme sopivan sinne. Asiakkaidemme toiveet kohtasivat siis ketjun toiveet, sekä omat toiveeni täysin. On ollut ilo huomata, että jo rakennusvaiheessa olemme saaneet positiivista palautetta siitä, että Subway on tulossa uuteen kauppakeskukseen. Toivotankin kaikki asiakkaat tervetulleiksi herkuttelemaan - sekä uudet että vanhat. ” Choudhry kommentoi.  Pakistanilaissyntyinen Tanveer Choudhry on toiminut yrittäjänä jo seitsemän vuotta. Kahden Lohjan Subway® -ravintolan lisäksi hän toimii yrittäjänä myös Espoon Lähdekeskuksen sekä Ison Omenan ravintoloissa. Uusi ravintola kasvattaa hänen omistamiensa ravintoloiden henkilöstömäärän noin neljäänkymmeneen. Sijaintinsa puolesta Lohjantähden Subway® -ravintola houkuttelee varmasti ketjulle asiakkaiksi uusiakin ruokailijoita. Uusi kauppakeskus houkuttelee paikalle niin nuoria, lounastajia, opiskelijoita kuin ohikulkijoitakin. Alueen yrityksille Subway® -ketju tuo samalla lisän erilaisten kokousten ja tapahtumien catering-tarjontaan.

Subway® -ravintoloiden suosio perustuu valinnanvapauteen; asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Tämän maailmanlaajuisen franchising-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Suomessa Helsinkiin vuonna 2000. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on maassamme yli 150. Tällä hetkellä Subway® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 44 500.

Development Agent Petteri Lehtimäki

Yrittäjä Tanveer Choudhry