Hyvinkäälle avattiin 18.10. SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen vauhdilla, kun Hyvinkää sai toisen

Haluamme tarjota hyvinkääläisille ystävällisen, nopean ja vaihtoehtoja tarjoavan ravintolan päivittäisiin ruokatarpeisiin. Odotamme, että kaupunkilaiset ottavat meidät hyvin vastaan, sillä täällä on tilausta tämänlaiselle ruokatarjonnalle - ja katupuheiden mukaan SUBWAY® -ravintolaa on jo odotettu. Ensimmäisten päivien perusteella vaikuttaakin siltä, että asiakkaat ovat löytäneet ravintolamme hyvin”, kommentoi maajohtaja Petteri Lehtimäki.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo lähes 100. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 37 500 liki sadassa maassa.

Maajohtaja Petteri Lehtimäkisähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi Yrittäjä De Yansähköposti: de.yan@subway.fi