IDOLS-SUBI KRUUNAA VIIHDEKEVÄÄN

Musiikkitaivas saa jälleen uusia tähtiä, kun huiman suosion saavuttaneen laulukilpailun avulla Suomi saa pian
uuden Idolin. Myös ravintolamaailma saa uuden tähden, kun SUBWAY® -ravintoloiden uutuus Idols-subi saapuu ravintoloihin. Idols-subi on myynnissä rajoitetun ajan. Idols-subin hinta on 4,90e/15cm.
SUBWAY® -ravintoloiden asiakkaat voivat itse valita leipään mieleisensä täytteet tietystä valikoimasta. Ravintolat voivat kuitenkin maakohtaisesti luoda tietyiksi ajanjaksoiksi oman erikoissubinsa. Mm. jääkiekon  MM-kisojen aikaan myynnissä ollut aurajuustotäytteinen Leijona-subi, sekä Big Brotherin yhteydessä julkaistu  BB-subi ovat jääneet mieleen onnistuneina paikallisina lanseerauksina.
SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin Suomessa nimellä subi. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä ravintoloita on maassamme jo 84.

SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä ravintoloita on ympäri maailmaa yli 34 000

Kurt Möller
Puh. 040-543 8425