Kauhajoelle avattiin 26.4.2012 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Kauhajoki sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Ketjun uusin ravintola sijaitsee Kauhajoen uuden Citymarketin yhteydessä, osoitteessa Puistotie 70. Kyseessä on vaasalaisen yrittäjän Markku Jyrkiäisen 14. SUBWAY® -ravintola. Muut Jyrkiäisen omistamat SUBWAY® -ravintolat sijaitsevat eri puolella Suomea. Jyrkiäisen yritys on noussut kuuden toimintavuotensa aikana yhdeksi alueensa isoimmista ravintola-alan yrityksistä.

“Kauhajoki on kehittyvä kaupunki. Uudelle ravintolalle tällä alueella tuntui olevan tilausta. Odotukset siis sijaintiakin ajatellen ovat hyvät. Citymarketin yhteyteen avattu ravintola on varmasti kokonaisuudessaan mukava lisä alueen palveluihin. Koska kyseessä on ensimmäinen SUBWAY® -ravintola Kauhajoella, uskomme tavoittavamme laajan asiakaskunnan. Olenkin iloinen ja innoissani tästä uudesta ravintolasta Pohjanmaan alueella”, sanoo Markku Jyrkiäinen.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi™. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 96. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 36 500.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki

puh: 040-8309476