Kouvolassa avattiin 22.11.2012 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen vauhdilla, kun Kouvola sai toisen SUBWAY® -ravintolansa marraskuussa. Ketjun uusin ravintola sijaitsee Kauppakeskus Veturissa, osoitteessa Tervasharjunkatu 1. Kyseessä on yrittäjäpariskunta Jyri ja Mia Hannuksen kolmas SUBWAY® -ravintola. Heidän omistuksessaan toimivat myös Kouvolan Manskin sekä Kotkan SUBWAY® -ravintolat.  Syyskuussa avautunut Kauppakeskus Veturi on Kymenlaakson alueen suurin ja Suomen kuudenneksi suurin kauppakeskus. ”Sijainnin kannalta tämä Kouvolan Veturin SUBWAY on asiakkaillemme loistava. Tänne on helppo pääsy omalla autolla kuin bussillakin, joten asiakkaiksi odotetaan niin lapsiperheitä, lounastajia kuin kaikkia muitakin nälkäisiä shoppailijoita kertoo Mia Hannus Kouvolan SUBWAY® -ravintolasta.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 100.  SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 38 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki
sähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fi