Kouvolassa avattiin 7.10.2010 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola - Suomi sai samalla 80. SUBWAY® -ravintolansa

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Kouvola sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen kunniakas 80. SUBWAY® -ravintola. Kouvolan ravintola sijaitsee keskustan kävelykadulla uudistetussa kauppakeskus Manskissa, osoitteessa Kauppalankatu 13.

”Sijainnin kannalta tämä Kouvolan SUBWAY on asiakkaillemme paras mahdollinen, eli heti kävelykadun varrella. Tähän on helppo pääsy, joten asiakkaiksi odotetaan niin lapsiperheitä, lounastajia kuin kaikkia muitakin nälkäisiä ohikulkijoita. Myös perjantai- ja lauantai-iltojemme pitkät aukioloajat aamuviiteen asti houkuttelevat varmasti yöruokailijoita paikalle”, kertoo Mia Lanki Kouvolan SUBWAY® -ravintolasta.

Erkki Lempiäinensähköposti: erkki.lempiainen@subway.fi Jyri Hannussähköposti: jyri.hannus@subway.fi

SUBWAY® on kansainvälinen franchising-ketju, joka avasi ensimmäisen Suomen ravintolansa Helsingin Annankadulle vuoden 2000 heinäkuussa. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: SUBWAY® on avannut uusia ravintoloita ympäri Suomea ja joulukuussa 2009 ravintoloita oli jo 70. Vuosittain SUBWAY® avaa ympäri maailmaa yli 2000 uutta ravintolaa - tavoitteena onkin avata Suomeen ensi vuoden aikana jo sadas SUBWAY® -ravintola. SUBWAY® tarjoaa terveellisen vastaiskun perinteisille pikaruokapaikoille. Suosio perustuu raikkaisiin ja tuoreisiin raaka-aineisiin sekä uunituoreeseen leipään, johon asiakas voi itse valita mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään nimellä subi.