Lahden Karistoon avataan 3.11.2011 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Lahden Karisto sai oman SUBWAY® -ravintolan. Herkulliset täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 90. SUBWAY® -ravintola. Ketjun kolmas ravintola Lahdessa sijaitsee osoitteessa Kauppiaankatu 2, uudessa Karisman ostoskeskuksessa.

Kyseessä on yrittäjä Marko Helosaaren kolmas SUBWAY® -ravintola. Muut Helosaaren omistamat SUBWAY® -ravintolat sijaitsevat Lahden Launeella sekä Riihimäellä.

Lahden keskustan ulkopuolisessa, täysin uudessa kauppakeskuksessa avattava SUBWAY® -ravintola houkuttelee varmasti asiakkaita kaikista asiakasryhmistä. Kauppakeskus Karisma aukeaa vilkkaan nelostien varteen Kariston alueelle. “Uusi SUBWAY® -ravintola täydentää varmasti Kariston ja koko Lahden seudun ravintolapalveluita. Sijaintimme vilkkaan ja ison tien varrella on varmasti omiaan tuomaan meille ihan uusiakin ketjusta kiinnostuneita asiakkaita”, kertoo Helosaari.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi™. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 90.

SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 35 000.

Marko Helosaari, yrittäjä
sähköposti: marko.helosaari@subway.fi