MYYRMANNIN SUBWAY® -RAVINTOLA AVASI OVENSA KOKONAAN UUDISTUNEENA

Maailman suurin ravintolaketju, SUBWAY® -ketju, on avannut Vantaan Myyrmannin ravintolansa kokonaan uudistuneena. Ravintola on avannut ovensa jälleen puolen vuoden tauon jälkeen Myyrmannin kauppakeskuksen 1. kerroksessa. Uudet tilat ovat erittäin valoisat ja avarat; asiakasaluetta ympäröivätkin lähes kauttaaltaan lasiseinät sekä ulos, että sisään kauppakeskukseen.

Asiakaspaikkoja uudessa SUBWAY® Myyrmannissa on lähes 50, joten isompikin asiakasmäärä saadaan hoidettua mukavasti. SUBWAY® -ravintolan läpi kulkee myös jalankulkuväylä suoraan juna-asemalle, joten junalta tulijat tai sinne menijät saavat helposti subi® -leivät mukaan ohi mennessään. Kulku juna-asemalle avataan perjantaina 14.9. SUBWAY® -ravintolan tiimi on innoissaan uusista tiloista ja lupaa palvella asiakkaita vähintään yhtä hyvin kuin ennenkin.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 97. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 37 000.

www.subway.fi