Oulun Raksilassa avattiin 1.9.2010 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® - ketjun kasvu Suomessa jatkuu, kun Oulun Raksila sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea; onhan kyseessä jo Suomen 81. SUBWAY® -ravintola. Oulun aikaisempien kahden SUBWAY® -ravintolan seuraan liittyvä Raksilan ravintola sijaitsee osoitteessa Tehtaankatu 1, eli Osuuskauppa Arinan hallinnoiman S-Marketin yhteydessä. Sijaintinsa puolesta ravintola tavoittaa niin lounastuntiaan viettävät työntekijät, nälkäiset opiskelijat, kuin S-ryhmän palvelukokonaisuudessa asioivat perheetkin. Kyseessä on ketjun ensimmäinen hanke S-ryhmän hallinnoimassa liiketilassa.

Yrittäjillä, Markku Jyrkiäisellä ja Terhi Lehtimäellä on vankka kokemus ketjuyrittäjyydestä. He ovat mukana useissa SUBWAY® -ravintoloissa ympäri Suomea, mm. Seinäjoella, Vaasassa, Raahessa, Kuopiossa, Kempeleessä, Oulussa ja Mikkelissä. Raksilan ravintola onkin merkkipaalu Jyrkiäisen uralla; kyseessä on yrittäjän 10. SUBWAY® -ravintola.

Petteri Lehtimäki

SUBWAY® Suomen- ja Pohjois-Suomen alueen johtaja

Markku Jyrkiäinen

Yrittäjä, Subcom Oy

sähköposti: markku.jyrkiainen@subway.fi

SUBWAY® on kansainvälinen franchising-ketju, joka avasi ensimmäisen Suomen ravintolansa Helsingin Annankadulle vuoden 2000 heinäkuussa. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: SUBWAY® on avannut uusia ravintoloita ympäri Suomea ja joulukuussa 2009 ravintoloita oli jo 70. Vuosittain SUBWAY® avaa ympäri maailmaa yli 2000 uutta ravintolaa - tavoitteena onkin avata Suomeen ensi vuoden aikana jo sadas SUBWAY® -ravintola. SUBWAY® tarjoaa terveellisen vastaiskun perinteisille pikaruokapaikoille. Suosio perustuu raikkaisiin ja tuoreisiin raaka-aineisiin sekä uunituoreeseen leipään, johon asiakas voi itse valita mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään nimellä subi.