PASI HIRVI NIMITETTIIN SUBWAY® -KETJUN FRANCHISE MANAGERIKSI

Pasi Hirvi on aloittanut  DA Finland Oy:n, eli Suomen SUBWAY® -ketjun palveluksessa  01.03.2013 Franchise Managerina. Hänen toimenkuvaansa kuuluvat yrittäjärekrytointiin, transfereihin ja vuokrasopimuksiin liittyvät tehtävät nykyisten ja uusien franchise-yrittäjien kanssa. Hirven toimialueena on koko Suomen alue.

Aikaisemmin Hirvi on toiminut yrittäjänä lähes 21 vuotta. Vuodesta 1998 alkaen hän on toiminut

yrityksessään henkilöstövalmentajana. Hänen toimenkuvaansa ovat liittyneet yrityksille, julkishallinnolle ja järjestöille suunnatut valmennukset ja luennot. (Suullisen viestinnän valmennukset, kuten esiintymis- ja neuvottelutaidot, asiakaspalvelukoulutukset ja työyhteisötaidot).

SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua.

SUBWAY® -ravintolat tarjoavat vähärasvaisemman vastaiskun perinteisille pikaruokapaikoille. Suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita subi® -leipään mieleisensä täytteet. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 100.  SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 39 500.  SUBWAY® -ketjun Development Agent Petteri Lehtimäki johtaa koko Suomen SUBWAY® - franchiseketjun toimintaa.

Lisätiedot:

Pasi Hirvi, Franchise Manager