Rovaniemen Saarenkylään avattiin 3.7. SUBWAY® -ketjun uusin ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyivät maassamme jälleen, kun Rovaniemi sai toisen SUBWAY® -ravintolansa heinäkuun alussa. Rovaniemen tuore SUBWAY® -ravintola sijaitsee K-citymarketin yhteydessä, osoitteessa Pulkamontie 1.

Suomen pohjoisimman SUBWAY® -ravintolan yrittäjänä toimii Risto Roivainen vaimonsa Hanna Roivaisen kanssa. Heidän omistuksessaan toimii myös vuonna 2007 avattu Rovaniemen Sampokeskuksen ravintola. ”Näiden toimintavuosien aikana on tullut selväksi, että Rovaniemelle mahtuu hyvin toinenkin ketjun ravintola. Uusi Saarenkylän ravintola tekee asioinnin erityisen helpoksi asiakkaillemme, jotka hakevat tuotteita mukaan autolla asioidessaan”, kertoo Risto Roivainen.

”Yrittäjinä Roivaiset ovat aina pitäneet ensiluokkaisen tärkeänä ravintolansa erinomaista palvelua, työntekijöiden kouluttamista sekä siisteyttä vilkkaassa ravintolassa. Suomen organisaatio on innoissaan voidessaan siirtää maan pohjoisinta Subway-ravintolaa taas muutaman kilometrin pohjoisemmaksi.”, kommentoi maajohtaja Petteri Lehtimäki.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi®. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo yli 110. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 39 000.

Maajohtaja Petteri Lehtimäki

Yrittäjä Risto Roivainen