RUOKAILIJOITA HELLITÄÄN NYT YÖMYYNNILLÄ - KOUVOLAN SUBWAY® -RAVINTOLA AUKI YÖMYÖHÄÄN MYÖS ARKIPÄIVISIN

Kouvolan kesäyöt houkuttelevat ruokailijoita liikkumaan aikoihin, jolloin läheskään kaikki ravintolat eivät ole valitettavasti auki. ”Olemme jo aiemmin pohtineet, että viikonloppuisin haluamme tarjota subi™ -leipiä siihen aikaan kun ihmiset ovat liikkeellä – eli öisin. Koko SUBWAY® -ravintoloiden toiminta perustuu valinnanvapauteen, niin haluammekin tarjota yhä enemmän vaihtoehtoja myös yöruokailijoille. Nämä uudet aukioloajat olisi tarkoitus pitää kesän loppuun; katsotaan tilanne sitten uudelleen” yrittäjä Jyri Hannus kertoo. Kouvolan kauppakeskus Manskissa sijaitseva SUBWAY® -ravintola aloitti uudet aukioloaikansa 6.6. Näin ollen uudet aukioloajat ovat ke-to 09-02 ja pe-la klo 09-05.

”Sijainninkin kannalta tämä Kouvolan SUBWAY® -ravintola on asiakkaillemme paras mahdollinen, eli heti kävelykadun varrella. Tähän on helppo pääsy, joten asiakkaat koostuvatkin niin lapsiperheistä, lounastajista kuin muistakin nälkäisistä ohikulkijoista. Tosin nämä perjantai- ja lauantai-iltojemme pitkät aukioloajat aamuviiteen asti houkuttelevat tietysti eniten näitä kaupungin yöelämästä kotiutuvia yöruokailijoita paikalle”, naurahtaa Hannus.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi™. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 97. SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 36 500 sadassa maassa.

Yrittäjä Jyri Hannussähköposti: jyri.hannus@subway.fi Yrittäjä Mia Lankisähköposti: mia.lanki@subway.fi