Seinäjoen Jouppiin avattiin 21.11.2011 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

SUBWAY® -ravintolat lisääntyvät jälleen vauhdilla, kun Seinäjoen Jouppi sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Herkulliset täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea, onhan kyseessä jo Suomen 92. SUBWAY® -ravintola. Ketjun toinen ravintola Seinäjoella sijaitsee osoitteessa Suupohjantie 45, Joupin Citymarketin yhteydessä.

Kyseessä on Vaasalaisen yrittäjän Markku Jyrkiäisen 13. SUBWAY® -ravintola. Muut Jyrkiäisen omistamat SUBWAY® -ravintolat sijaitsevat eri puolella Suomea. Jyrkiäisen yritys on noussut vajaan kuuden toimintavuotensa aikana yhdeksi alueensa isoimmista ravintola-alan yrityksistä.

Hyvien pysäköintipaikkojen ja keskeisen sijainnin ansioista Joupin SUBWAY® -ravintola uskoo tavoittavansa etenkin lounasasiakkaita, lapsiperheitä sekä kouluistaan palaavia koululaisia ja opiskelijoita. ”Citymarketin yhteyteen avattu ravintola on varmasti mukava lisä alueen palveluihin”, sanoo yrittäjä Markku Jyrkiäinen. Ravintolassa aloitti työskentelyn yhdeksän työntekijää.

SUBWAY® -ravintoloiden suosio perustuu raikkaisiin raaka-aineisiin sekä vastapaistettuun leipään. Ketjun tärkeimpänä toiminta-ajatuksena on valinnanvapaus, jossa asiakas voi itse valita leipään mieleisensä täytteet. Maailman tunnetuinta täytettyä leipää kutsutaankin nykyään Suomessa nimellä subi™. SUBWAY® -ravintolat Suomessa ovat osa kansainvälistä franchising-ketjua. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000. Tämän jälkeen kasvuvauhti on ollut nopeaa: uusia ravintoloita on avattu ympäri Suomea ja tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on maassamme jo 92.

SUBWAY® -ketju on maailman suurin ravintolaketju myymälöiden määrällä mitattuna. Tällä hetkellä SUBWAY® -ravintoloita on ympäri maailmaa yli 35 000.

MaajohtajaPetteri Lehtimäkisähköposti: petteri.lehtimaki@subway.fipuh: 040-8309476 YrittäjäMarkku Jyrkiäinensähköposti: markku.jyrkiainen@subway.fipuh: 050-5409026